خانه / جهت بچه دار شدن / دعایی از امام سجاد(ع) جهت صاحب فرزند شدن بسیار مجرب و قوی

دعایی از امام سجاد(ع) جهت صاحب فرزند شدن بسیار مجرب و قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی از امام سجاد(ع) جهت صاحب فرزند شدن بسیار مجرب و قوی پرداخته ایم. برای صاحب فرزند سالم و صالح شدن دعای مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی از امام سجاد(ع) جهت صاحب فرزند شدن بسیار مجرب و قوی,دعای بسیار مجرب از امام سجاد (ع) جهت صاحب فرزند شدن,دعای امام سجاد (ع) جهت فرزنددار شدن,قویترین دعا برای صاحب فرزند شدن,بهترین دعا برای بچه دار شدن,دعایی از امام سجاد (ع) جهت طلب فرزند

دعایی از امام سجاد(ع) جهت صاحب فرزند شدن بسیار مجرب و قوی

دعای قوی برای فرزند دار شدن تضمینی

امام سجاد (ع) به یکی از اصحاب خود فرمود: برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو: «پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی‌ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می‌طلبم و به سوی تو برمی‌گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی». و کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می‌فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است:

«پس می‌گویم که خداوندا! از تو آمرزش می‌‌طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ‌هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *