خانه / بخت گشایی / دعایی از امام علی(ع) برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرب

دعایی از امام علی(ع) برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی از امام علی(ع) برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرب پرداخته ایم. برای ازدواج و گشایش بخت دختران و جوانان دعای مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی از امام علی(ع) برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرب,دعای مطمئن و سریع الاجابه برای گشایش بخت دختران و ازدواج از حضرت علی (ع),دعای سریع الاجابه برای ازدواج,دعایی مطمئن و موثر برای بخت گشایی دختران,قویترین دعای ازدواج از امام علی,دعایی به جهت گشایش سریع و فوری بخت دختران و ازدواج

دعایی از امام علی(ع) برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرب

دعای ذیل در کتاب بحارالانوار جلد ۱۰۳ باب الدعاء به نقل از حضرت علی (ع) ذکر گردیده است:

“هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند: اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عندها حفظت و ان دخلت علیها سرت و ان امرتها اطاعتنى و ان اقسمت علیها ابرت قسمى و ان غضبت علیها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى”.

فراموش نگردد که توسل به ائمه معصومین (علیهم التحیه و السلام) همیشه باعث هموار شدن مصائب و مشکلات زندگی خواهد گردید و موانع بازدارنده در زندگی از بین خواهد رفت. در زمینه بخت گشائی، نماز جعفر طیار بسیار سفارش شده است و حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره) بسیار بر آن تاکید داشتند.

از حضرت آیت الله بهجت (رحمه الله علیه) منقول است : دخترانی که می خواهند ازدواج کنند و همسر دلخواهی به خواستگاری آنان نیامده است ،نماز جعفر طیار (ع) بخوانند و پس از آن دعای که در زادالمعاد مجلسی آمده (این دعا از امام جعفر صادق (ع) توسط مفضل بن عمر روایت شده و در مفاتیح در ضمن نماز جعفر طیار ذکر شده است) خوانده شود و بعد از آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند گرچه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت حاجتش را از خدا بخواهد. و این اعمال را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *