خانه / دعا / دعایی از امام علی (ع) برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

دعایی از امام علی (ع) برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی از امام علی (ع) برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها پرداخته ایم. برای پیروزی بر دشمنان و حاجت رواشدن دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی از امام علی (ع) برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها,دعای اسم اعظم امام علی برای پیروزی بر دشمنان و حاجت روایی,دعای اسم اعظم حضرت علی,خواص و فوائد دعای اسم اعظم امام علی,آثار و برکات دعای اسم اعظم حضرت علی,دعای عظیم الشان اسم اعظم از امام علی,دعای اسم اعظم برای حاجت روایی,دعای اسم اعظم برای پیروزی بر دشمن

دعایی از امام علی (ع) برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

«یک شب قبل از جنگ بدر، خضر (ع) را خواب دیدم و به او گفتم: چیزى به من بیاموز که با آن بر دشمنان، نصرت داده شوم.

گفت: بگو: یا هُوَ یا مَن لا هُوَ إلاّ هُوَ، اى او! اى آن که اویى جز او نیست!.

چون صبح شد، آن را براى پیامبر خدا باز گفتم. فرمود: “اى على! اسم اعظم به تو آموخته شده است”. در روز بدر، پیوسته این جمله بر زبانم بود».

نیز امیر مؤمنان، «قل هو اللّه‏ أحد» را خواند و چون آن را تمام کرد، فرمود: «قُل هُوَ اللّه‏ُ أحَدٌ»، اى او! اى آن که اویى جز او نیست! مرا بیامرز و بر گروه کافران، پیروزم گردان».

در روز صفّین نیز، در حالى که حمله مى‏کرد، این دعا را مى‏خواند. عمّار بن یاسر به ایشان گفت: اى امیر مؤمنان! این اشارات چیست؟

فرمود:

«اسم اعظم خدا و ستون توحید است. خدا، که معبودى جز او نیست». سپس آیه: «شهد اللّه‏ أنّه لا إله إلاّ هو؛ خدا، خود، گواهى مى‏دهد که معبودى جز او نیست» و آخر حشر را قرائت کرد. آن گاه پیاده شد و چهار رکعت پیش از زوال خواند.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *