خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی از حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه همراه با ترجمه

دعایی از حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه همراه با ترجمه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی از حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه همراه با ترجمه پرداخته ایم. برای خواندن دعای بافضیلت از حضرت زهرا(س) مطلب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی از حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه همراه با ترجمه,دعای حضرت فاطمه زهرا,دعای طلب حاجت حضرت فاطمه,دعای مجرب از حضرت فاطمه زهرا,دعای مخصوص روز شنبه از حضرت فاطمه,دعای روز شنبه اهل بیت

دعایی از حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه همراه با ترجمه

حضرت فاطمه زهرا (ع) در دعای روز شنبه به خداوند عرضه داشت:

اللّهُمَّ افتَح لَنا خَزائِنَ رَحمَتِک، وهَب لَنَا اللّهُمَّ رَحمَةً لا تُعَذِّبُنا بَعدَها فِی الدُّنیا وَالآخِرَةِ، وَارزُقنا مِن فَضلِک الواسِعِ رِزقاً حَلالاً طَیباً، ولا تُحوِجنا ولا تُفقِرنا إلی أحَدٍ سِواک، وزِدنا لَک شُکراً، وإلَیک فَقراً وفاقَةً، وبِک عَمَّن سِواک غِنی وتَعَفُّفاً . اللّهُمَّ وَسِّع عَلَینا فِی الدُّنیا، اللّهُمَّ إنّا نَعوذُ بِک أن تَزوِی وَجهَک عَنّا فی حالٍ ونَحنُ نَرغَبُ إلَیک فیهِ، اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ، وأعطِنا ما تُحِبُّ وَاجعَلهُ لَنا قُوَّةً فیما تُحِبُّ، یا أرحَمَ الرّاحِمینَ .

ترجمه دعای فوق :

خدایا! گنجینه های رحمتت را برای ما بگشای و به ما ـ ای خدا ـ رحمتی ارزانی دار که از آن پس، ما را در دنیا و آخرت، عذاب نکنی، و از نعمت گسترده ات ما را رزق حلال و پاکیزه روزی کن، و ما را محتاج و نیازمند کسی جز خودت مگردان، و سپاسگزاری ما را از خودت، و نیازمندی و درویشی ما را به درگاهت زیاده کن، و با تو، بی نیازی و کفایت از غیر تو است.
بار خدایا! در دنیا، برای ما گشایش قرار ده. خدایا! به تو پناه می بریم از این که در هیچ حالی، روی خویش را از ما بگردانی؛ بلکه همواره توجّه تو را خواهانیم.
بار خدایا! بر محمّد و آل محمّد، درود فرست و آنچه را تو خود دوست داری، به ما عطا کن و آن را نیروی ما برای آنچه تو دوست داری، قرار ده، ای رحم کننده ترین رحم کنندگان!

بحار الأنوار : ج ۹۰ ص ۳۳۸ ح ۴۸

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *