خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی از نخودکی برای بچه دارشدن و صاحب اولادشدن

دعایی از نخودکی برای بچه دارشدن و صاحب اولادشدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی از نخودکی برای بچه دارشدن و صاحب اولادشدن پرداخته ایم. برای بچه دارشدن و داشتن اولاد سالم دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی از نخودکی برای بچه دارشدن و صاحب اولادشدن ,دعای بچه دار شدن از نخودکی,دعای صاحب بچه شدن از شیخ نخودکی,دعای به دنیا آوردن بچه از نخودکی,دعای صاحب اولاد شدن از نخودکی,دعای رفع مشکل بچه دار نشدن از نخودکی,دعای قوی و مجرب بچه دار شدن

دعایی از نخودکی برای بچه دارشدن و صاحب اولادشدن 

 نذر سریع الاجابه از مرحوم نخودکی :

به مدت ۷ یا ۴۰ روز هر کدام را که می توانید انجام دهید:۱- هر روز یک حمد و۱۱ قل هو الله و یک مرتبه سوره یس.۲- هر روز ۱۱۰ تومان یا ۱۱۰۰ تومان تا پایان ختم بابترد مظالم کنار گذاشته شود و بعد صدقه داده شود.

نذر ۷ یاسین از آیت الله نخودکی برای حاجت :

همچنین بسیار مجرب است که برای برآورده شدن حاجات هفت چهارشنبه سوره یس نذر کنید .

به اینصورت که تا شش چهارشنبه سوره یس را بخوانید و یس هفتم را نگه دارید برای بعد از حاجت روا شدن تا بر سر مزار مرحوم نخودکی یس هفتم را بخوانید مخصوصا برای گشایش بخت بسیار تاثیر دارد.

آقای ظفرالسلطان نهاوندی نقل کرد :

خدمت آیت الله نخودکی مشرف شدم و عرض کردم که عروسم بچه ندارد و دیگر بچه‌دار نمی‌شود.

آیت الله نخودکی گفت:

تو برای پسرت اولاد می‌خواهی.

بعد دعایی به من دادند و چند دانه خرما و خداوند به آنها چندین اولاد داد.

آیت‌الله مرعشی‌ نجفی در کتاب «المسلسلات فی الاجازات» می‌نویسد:

او در بین مردمبه مستجاب‌الدعوه‌بودن شناخته شده بود و بسیاری از حاجت‌مندان و بیماران به او پناه‌ می‌بردند پس او برای آنها دعا می‌کرد یا برای آنها دعاها و حرزهایی می‌نوشت و به این وسیله، گرفتاری آنها برطرف می‌شد و بیماران آنها شفا می‌یافتند

با این وجود در کمال تواضع و فروتنی بود و هیچ ادعایی نداشت و نمونه بارز زاهدانی بود که تنها به خدا توجه دارند و از امور دنیوی دور هستند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *