خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای احضار موکل و دعوت از موکل مسلمان

دعایی برای احضار موکل و دعوت از موکل مسلمان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای احضار موکل و دعوت از موکل مسلمان پرداخته ایم. برای احضار و تسخیر موکل مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای احضار موکل و دعوت از موکل مسلمان,دعای تسخیر موکل مسلمان,دعای دعوت از موکل مسلمان,دعای قوی برای تسخیر جن مسلمان,طلسم برای احضار و تسخیر موکل مسلمان,دستورالعمل قرآنی احضار فوری موکل

دعایی برای احضار موکل و دعوت از موکل مسلمان

نحوه احضار موکل از زبان ابن سینا :

باید به این نکته توجه کنید که مطالب گفته شده در این بخش تنها اطلاعاتی است که وجود دارد و هیچ سند دقیقی برای کارکرد درست آن‌ها موجود نیست.

دستور ابن سینا برای آن که بتوانید موکلانی از جنس فرشته احضار کنید انجام کار‌های زیر است .

دستورالعمل احضار موکل :

هفت روز خوردن گوشت را کنار بگذارید و روز آخر را نیز روزه بگیرید.
شروع کار خود را از شنبه آغاز کنید و روز روزه گرفتن خود را جمعه قرار بدهید.
هر روز ۷ مرتبه سوره فیل را قرائت کنید و شب‌ها نیز این کار را ۴۱ مرتبه انجام دهید. در هر مرتبه باید ۵۰۰ بار در جای خلوت و خالی از سکنه این کار را انجام دهید و دور از چشم افراد سوره فیل را بخوانید. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید باید از بخورات خوشبو استفاده کنید. در تمامی مدت از لباس سفید استفاده کنید.

در ادامه توضیحات و دستور العملی که از ابن سینا برای احضار موکل نقل شده است لازم است بدانید که لازمه تمامی این موارد قدرت معنوی فوق العاده بالای شخص است زیرا اگر فردی که قصد این کار را دارد، فردی پاک و عاری از گناه نباشد احضار فرشتگان برای موکل شدن وی کار غیر ممکن خواهد بود.

دستورالعمل دیگر برای تسخیر موکل :

روش دوم ارتباط از طریق تمرین، ریاضت، اذکار خاص و تزکیه نفس می‌تواند ایجاد شود.

در بین این راه‌های گفته شده تزکیه نفس بهترین روش برای ارتباط با اجنه و موکل گرفتن است.

باید به این موضوع توجه داشت که در این راه و تزکیه نفس نیت و هدف اصلی شما نباید ارتباط با اجنه باشد؛ بلکه باید نیت خود را به صورت حقیقی رسیدن به کمال انسانی قرار بدهید و پس از آن اگر با خلوص نیت و تقوا کامل اقدام به این کار کنید تا به خواست خداوند برخی از اجنه مومن شروع به ارتباط با شما کنند.

اگر بخواهیم از نمونه‌های تاریخی صحبت کنیم باید بگوییم که بسیاری از افراد از ارتباط آیت الله بروجردی با یکی از جنیان مومن به نام زعفر جنی مطالبی نقل کرده اند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *