خانه / بخت گشایی / دعایی برای ازدواج و داشتن خواستگار زیاد و رضایت خانواده

دعایی برای ازدواج و داشتن خواستگار زیاد و رضایت خانواده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای ازدواج و داشتن خواستگار زیاد و رضایت خانواده پرداخته ایم. برای گشایش بخت و ازدواج آسان دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای ازدواج و داشتن خواستگار زیاد و رضایت خانواده,دعایی برای زیاد شدن خواستگار یا پیدا شدن زوج مناسب و راضی شدن خانواده برای ازدواج,دعای قوی برای ازدواج با زوج مناسب,قویترین دعا مخصوص ازدواج,دعایی موثر برای راضی کردن خانواده دختر و پسر,ذکر و دعای فوری مخصوص پیدا شدن خواستگار مناسب

دعایی برای ازدواج و داشتن خواستگار زیاد و رضایت خانواده

دعایی قوی و موثر جهت ازدواجی آسان

براے زیاد شدن خواستگار یا پیدا شدن زوج مناسب ، این آیه را روزی ۱۱۰مرتبه تا یک هفته بخوانیداگرمیخواهید زن بگیرید بہ جاے مومن بگویید(مومنه)

یا جامِعَ الناس لِیَومٍ لارَیبَ فیه
اِنَ اللهَ لایُخلِفُ المیعاد اِجمَع بَینی
وبَینَ زوجِ المومِن

توسل به حضرت جوادالائمه(ع)

بسیار دیده و شنیده شد که افراد برای امور مادی، مانند خرید خانه و ماشین و رزق و ازدواج، از آیت الله کشمیری راهنمایی می خواستند،آن بزرگوارمی فرمود:

سوره یس بخوانید و ثواب آن را به امام جواد (ع) تقدیم کنید،حاجت شما را خواهند داد و گاه امر می کرد صلوات برای حضرتش هدیه کنند و آن را در توسل به این امام کریم مجرب می دانست.

برای راضی شدن خانواده براے ازدواج : روزی ۱۰۸ مرتبه یا آخر بگویید به نیت اینکه خانواده طرف یا خودتان راضی بہ ازدواج شوند ، ذکر الصمد هم زیاد تکرار کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *