خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای افزایش رزق و روزی و وسعت خیر و‌ برکت

دعایی برای افزایش رزق و روزی و وسعت خیر و‌ برکت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای افزایش رزق و روزی و وسعت خیر و‌ برکت پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و برکت و ثروت در زندگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای افزایش رزق و روزی و وسعت خیر و‌ برکت,دعای افزایش روزی روی نعل اسب,دعای طلب روزی روی نعل اسب,دعای گشایش روزی روی نعل اسب,دعای روزی فراوان و حلال روی نعل اسب,بهترین دعای مخصوص روزی روی نعل اسب,دعای سریع الاجابه روزی روی نعل اسب,طلسم افزایش روزی روی نعل اسب

دعایی برای افزایش رزق و روزی و وسعت خیر و‌ برکت

دعا روی نعل اسب یکی از دعاهای بسیار قوی است که طرفداران زیادی دارد که حتما نباید دعای نعل اسب روی نعل انجام بشه این دعا میتواند روی کاغذ که به شکل نعل است و یا روی فلزات مختلف بشکل نعل اسب انجام بشه که همان خاصیت دعای نعل اسب را دارد و گاه حتما باید روی کاغذ یا مواد دیگه باشه نه روی نعل اسب البته این را هم بگویم گاه ممکنه یک دعا با کسی سازگاری نداشته باشه و شاید یک دعای بادی و یا آتشی برای خیلی افراد بهتر از دعای نعل اسب جواب بده.

منبع : ماورایی

دعای روزی از پیامبر :

حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى كه از تنگدستى خویش شكایت كردند این دعا را تعلیم ایشان فرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد:

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر.

ابوبصیر گوید:

به حضرت صادق ع عرض كردم من رسیدن روزی ام را كند می شمارم و روزی من به كندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟

آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو :

اللهم انك تكفلت برزقی و رزق كل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی كذا و كذا» ( به جای كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید).

جهت وسعت رزق و معیشت

از شب شنبه هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند و شب جمعه 8 مرتبه بخواند و این عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِكَ یاارحم الراحمین .

فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *