خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای افزایش رونق کسب و‌ کار و فروش اجناس مغازه بسیار مجرب

دعایی برای افزایش رونق کسب و‌ کار و فروش اجناس مغازه بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای افزایش رونق کسب و‌ کار و فروش اجناس مغازه بسیار مجرب پرداخته ایم. برای فروش اجناس و رفع کسادی کسب و کار دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای افزایش رونق کسب و‌ کار و فروش اجناس مغازه بسیار مجرب,دعای فروش اجناس مغازه و رفع کسادی کسب و کار,دعای مجرب فروش اجناس و کالا,دعای تضمینی فروش سریع اجناس,دعای قوی برای فروش کالای مغازه,دعای قرانی برای فروش اجناس در مغازه,دعای رفع کسادی در کار و کاسبی,دعای رفع کسادی در تجارت و کار,دعای مجرب رفع کسادی بازار

دعایی برای افزایش رونق کسب و‌ کار و فروش اجناس مغازه بسیار مجرب

برای فروش اجناس مغازه و دفع کسادی تجارت و کسب دعای زیر را با گلاب و زعفران و با آداب کامل در روز یکشنبه(بشرطی که قمر در عقرب و یا ایام نحس نباشد ) ساعت اول یا هشتم نوشته و به دیوار مغازه خود آویزان کنید:

وهُوَ الَّذِی مَدَّ الأَرْضَ وَجَعَلَ فِیهَا رَوَاسِیَ وَأَنْهَاراً وَمِن کُلِّ الثَّمَرَاتِ جَعَلَ فِیهَا زَوْجَیْنِ اثْنَیْنِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ

*******************

آیه قرآنی جهت فروش کالا :

هر گاه متاعی فروش نشود این آیات را بر کاغذی نویسد و در آن نهد از غیب مشتری می‌رسد انشاءا…

(سوره بقره آیات ۴۱-۴۰)

۴۰. یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.

۴۱. وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *