خانه / ابطال طلسم / دعایی برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم

دعایی برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم پرداخته ایم. برای ابطال سحر و طلسم و جادو دفع چشم نظر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم,دعا و دستور مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم و چشم نظر,دعای مجرب برای ابطال طلسم و جادو,دستورالعمل قرآنی قوی برای دفع چشم زخم,دعای تضمینی قرآنی برای دفع چشم نظر,دعای چشم نظر و چشم زخم,دعای سریع الاجابه برای باطل شدن طلسم و جادو

دعایی برای باطل کردن سحر و طلسم و دفع چشم زخم

دعای مجرب و قوی برای دفع چشم نظر و باطل شدن سحر و جادو و طلسم

اگر احساس کردید که مورد سحر قرار گرفته اید دستهایتان را مقابل صورتتان قرار دهید و دعای شریف ذیل را سه مرتبه قرائت کنید و به دستها بدمید و سپس دستها را به صورت بکشید :

( بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ‏ الْعَظِیمِ‏ إِلَّا ذَهَبَتْ‏ وَ انْقَرَضَت‏ )

دعایی مجرب برای ابطال و دفع چشم زخم :

برای دفع نمودن چشم زخم ، حمد و سوره و معوذتین را بخواند و بر کف دستهایش بدمد و سپس کف دستهایش را به صورتش بکشد. در ابطال و دفع چشم زخم بسیار موثر و مجرب است.

دستورالعملی مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم

برای باطل کردن سحر و طلسم سوره مبارکه ملکرا بر ظرفی از مس بنویسد و در آن ظرف مقداری آب پاک بریزد و سپس یک استکان از آن آب بنوشد . با بقیه آب داخل ظرف غسل کند . سحر و طلسم به اذن خداوند متعال باطل میشود.

******************************

زیاده‌گویی ها در مورد دعا برای رفع چشم زخم بسیار است. در بین توده مردم برخی از این مباحث با خرافات عجین شده و باعث انکار اصل چشم زخم از طرف بعضی افراد شده است. قبول تأثیر چشم زخم به طور اجمال به این معنى نیست که به کارهاى خرافى و اعمال عوامانه در اینگونه موارد پناه برده شود؛ که هم بر خلاف دستورات شرع است، و هم سبب شک و تردید افراد ناآگاه در اصل موضوع است، همانگونه که آلوده شدن بسیارى از حقایق با خرافات این تأثیر نامطلوب را در اذهان گذارده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *