خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعایی برای باطل کردن چشم زخم و دفع و دوری از چشم نظر

دعایی برای باطل کردن چشم زخم و دفع و دوری از چشم نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای باطل کردن چشم زخم و دفع و دوری از چشم نظر پرداخته ایم. برای دفع و رهایی از چشم زخم و ابطال چشم نظر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای باطل کردن چشم زخم و دفع و دوری از چشم نظر,دعای مجرب برای ابطال فوری چشم زخم و دفع چشم نظر بد تضمینی,دعای قوی برای دفع چشم زخم,بهترین دعا مخصوص دفع چشم نظر,دعای سریع الاجابه مخصوص باطل کردن طلسم و جادو

دعایی برای باطل کردن چشم زخم و دفع و دوری از چشم نظر

تعویذ مجرب ذیل برای ابطال چشم زخم بسیار فوری و قوی است که این تعویذ منقول است از حضرت رسول اکرم (ص) .

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافیت ده فلانى را از نفسهاى جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *