خانه / بخت گشایی / دعایی برای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران

دعایی برای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران پرداخته ایم. برای بخت گشایی و ازدواج مجردان دعای مجرب عنوان شده را بخوانی‌د که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران,دعای گشایش فوری بخت دختر,دعای گشایش بخت تضمینی,دعای گشایش بخت سریع الاجابه,دعای باز شدن فوری و سریع بخت,دعای گشوده شدن بخت دختر و پسر,دعای بخت گشایی قوی و تضمینی,اذکار و ادعیه بخت گشایی,دعای قرآنی بخت گشایی و گشایش بخت

دعایی برای بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران

دعای بخت گشایی در کتاب بحارالانوار به نقل از حضرت علی (ع) :

هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند:

اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عند‌ها حفظت و ان دخلت علی‌ها سرت و ان امرت‌ها اطاعتنى و ان اقسمت علی‌ها ابرت قسمى و ان غضبت علی‌ها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى.

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع بانوان

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد.

ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است:

لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین

دعایی برای ازدواج و بخت گشایی

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج، با حضور و توجه قلبی سوره‌های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره‌های مبارکه ذیل را قرائت کند:

۱-سوره الفلق (۷ مرتبه).

۲-سوره الناس (۷ مرتبه).

۳-سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه).

۴-سوره طه (۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون (یک مرتبه).

در کتاب زادالعماد مجلسی آمده :

در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *