خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها

دعایی برای برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و گرفتاری و سختی های زندگی و رواشدن حاجات دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها,دعای بسیار مجرب جهت رفع گرفتاری و مشکل و برآورده شدن حاجت,دعای مجرب رفع گرفتاری,دعای سریع الاجابه رفع مشکل,دعای مجرب برآورده شدن حاجت,دعای موثر و کلیدی جهت حاجت گرفتن,بهترین دعای رفع گرفتاری,قویترین دعای رفع مشکلات,مجرب ترین دعای حاجت گرفتن,دعای تضمینی برای براورده شدن حاجت فوری

دعایی برای برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها

به نیت رسیدن به حاجات مشکل با توکل به خدا ، در اولین جمعه ماه قمری پس از نماز صبح ، با طهارت کامل جسم و مکان و با وضو ذکر زیر را در طی ۱۰ روز ، روزی ۱۰۰ بار قرائت کند.

بسم الله الرحمن الرحیم یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی ، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم ، و صلی الله علی محمد و آلِهِ اَجمَعین .

لازم به ذکر است در ان مکان نباید مجسمه باشد و در این ده روز نمازها به طور دقیق اجرا شود فقط خودتان بدانید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *