خانه / برای محبت شدید / دعایی برای جلب محبت معشوق و دلتنگ شدن فرد مورد نظر

دعایی برای جلب محبت معشوق و دلتنگ شدن فرد مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای جلب محبت معشوق و دلتنگ شدن فرد مورد نظر پرداخته ایم. برای جلب محبت و‌ توجه معشوق و دلتنگ شدن او دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای جلب محبت معشوق و دلتنگ شدن فرد مورد نظر,دعای عزیز شدن پیش معشوق,دعای محبوب شدن پیش معشوق,دعای جلب محبت معشوق,دعای عشق و علاقه معشوق,دعای جلب توجه معشوق,دعای زیاد شدن محبت معشوق,دعای محترم شدن پیش معشوق

دعایی برای جلب محبت معشوق و دلتنگ شدن فرد مورد نظر

دعای دلتنگی معشوق از راه دور :

اگر فرد مورد نظر از شما دور است و می خواهید او را هر چه بیشتر دلتنگ و شیفته خود کنید می توانید از دعای زیر استفاده کنید تا با جلب محبت محبوب او را برای خود بیقرار سازید.

به این صورت است که باید آیه الکرسی را هنگام طلوع صبح 7 مرتبه بخوانید و این کار را به مدت 7 روز ادامه دهید.

دعای دلتنگ کردن معشوق فوری :

اگر معشوق از شما فاصله گرفته و می خواهید هر چه سریع تر او را به سمت خود برگردانید می توانید از دعای زیر برای برگشتن شخصی که رفته استفاده کنید که در زیر آمده است استفاده کنید .

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دلتنگی شدید معشوق و رفع دلخوری :

اگر بین شما و معشوق دلخوری پیش آمده و همین امر باعث فاصله گرفتن وی از شما شده است می توانید دعای زیر را 100 مرتبه تکرار کنید تا با رفع کدورت حاصله محبوب به شدت دلتنگ شما شود.

« لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین »

دعای بیقراری معشوق از راه دور

دعای بیقراری معشوق از راه دور را می توانید 11 مرتبه بخوانید و به سمت باد فوت کنید با این نیت که با بیقراری معشوق بتوانید او را دلتنگ خود کنید.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من وسعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای عشق دیوانه وار از راه دور

برای اینکه بتوانید محبوب خود را دیوانه وار عاشق خود کنید می توانید از دعایی که در زیر آمده است استفاده کنید و آن را بعد از هر نماز 7 مرتبه با نیت عشق دیوانه وار و دلتنگ کردن معشوق از راه دور بخوانید.

« يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعا برای بیقراری معشوق

دعایی که در زیر آمده است را اگر هنگام غروب آفتاب بخوانید باعث دلتنگ شدن محبوب مورد نظر می شود و معجزه بازگشت معشوق محسوب می گردد.

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعا برای شیرین شدن نزد معشوق :

اگر بخواهید خود را نزد محبوب شیرین کنید بهتر است در روز جمعه 1000 مرتبه ذکر « الودود » را به یک میوه بهشتی خوانده و آن را به خورد وی دهید تا با عزیز شدن نزد معشوق برای همیشه در دلش جای بگیرید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *