خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای جلب مهر و محبت فراوان و تسخیر قلوب و وفاداری

دعایی برای جلب مهر و محبت فراوان و تسخیر قلوب و وفاداری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای جلب مهر و محبت فراوان و تسخیر قلوب و وفاداری پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و تسخیر قلب و محبوب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای جلب مهر و محبت فراوان و تسخیر قلوب و وفاداری,دستورالعمل و دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب تضمینی,دعای قوی برای تسخیر قلوب,دعای مجرب برای وفاداری دوست و همسر,دعای سریع الاجابه برای افزایش مهر و محبت,دستورالعمل قوی و مجرب برای تسخیر قلوب,دعای وفاداری دوست,دعای افزایش فوری و تضمینی محبت

دعایی برای جلب مهر و محبت فراوان و تسخیر قلوب و وفاداری

دعای مجرب و قوی برای تسخیر قلوب و افزایش مهر و محبت

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب ، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

 توجه شود :

صرفا در امر حلال استفاده شود.

دعا و دستورالعملی مجرب برای افزایش مهر و محبت و محبوبیت

بسم الله الرحمن الرحیم

( وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ ) .

برای افزایش مهرومحبت و محبوبیت و تسخیر قلب ، آیه هفتادو دوم از  سوره مبارکه یاسین را به تعداد هشتاد و سه مرتبه  بر طعامی شیرین مثل خرما یا کشمش بخواند و آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. در ایجاد محبت فرد مورد نظر بسیار مجرب است.

راهکاری مجرب برای محبوبیت و تسخیر قلوب

اگر دستورالعملهای ذیل را انجام دهد یقیناً محبوبیتش در دل همگان زیاد خواهد شد.

۱-دعای شریف قرآنی ذیل را بنویسد و با خود به همراه داشته باشد:

(یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله و اَلذینَ امَنوا اَشَدّ حُبّاً لِلّه) . (البقره آیه : ۱۶۵)

۲-پیوسته دائم الوضو باشد.

دعای وفاداری دوست یا همسر

برای ایجاد وفاداری همسر یا دوست ، به مدت هفت شب متوالی سوره مبارکه نور را از آیه ششم تا سی و دوم با توجه قلبی و ایمان باطنی بخواند . مطلوبش به او وفادار خواهد ماند.

دعایی قرآنی برای مطیع کردن و محبت زن سرکش

اگر فردی زن سرکش و نافرمان دارد ، آیه شریفه ذیل را با نیت خالص قلبی بر تکه ای نان بنویسد و آن نان را به خورد زنش بدهد ، آن زن حتما مطیع و بفرمان خواهد گردید. مجرب است.

 ومِنَ الأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْشًا کُلُواْ مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ. (۱۴۲ سوره انعام)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *