خانه / ابطال طلسم / دعایی برای حفظ از طلسم و جادو و گشایش بخت و کارها

دعایی برای حفظ از طلسم و جادو و گشایش بخت و کارها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای حفظ از طلسم و جادو و گشایش بخت و کارها پرداخته ایم. برای ایمن ماندن از طلسم و جادو و گشایش بخت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای حفظ از طلسم و جادو و گشایش بخت و کارها,دعای بسیار مجرب برای در امان ماندن از سحر و طلسم – دعای گشایش بخت و کارگشایی,دعایی برای محفوظ ماندن از سحر و جادو و طلسمات,دعای باطل السحر قوی و مجرب,دعا و نسخه قرانی مخصوص دفع سحر و جادو و طلسمات شیطانی,دعای کارگشایی و بخت گشایی تضمینی

دعایی برای حفظ از طلسم و جادو و گشایش بخت و کارها

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از ڪلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر ڪسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند،

باید ڪه این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل ڪرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یڪی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه داردبا عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *