خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای دفع شر عقرب و مار و محفوظ ماندن از خطرات عقرب

دعایی برای دفع شر عقرب و مار و محفوظ ماندن از خطرات عقرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای دفع شر عقرب و مار و محفوظ ماندن از خطرات عقرب پرداخته ایم. برای دفع شر و دفع خطرات مار و عقرب و‌ حفظ از شر گزیدگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای دفع شر عقرب و مار و محفوظ ماندن از خطرات عقرب ,دعای دفع عقرب از خانه,دعای دفع مار از خانه,دعای بیرون کردن مار از خانه,دعای بیرون رفتن عقرب از خانه,دعای قرآنی برای دفع مار,دعای قرآنی برای دفع عقرب,دعای حفظ از نیش عقرب و مار

دعایی برای دفع شر عقرب و مار و محفوظ ماندن از خطرات عقرب 

ادعیه و عوذات آلام و اسقام و علل اعضا و تب؛ از جمله عوذات مأثوره، عوذات عقرب و مار می باشد:

دعایی برای دفع شر عقرب و مار

۱. دعای حفظ از عقرب :

روایت شده: نیز نظر کند به ستاره سُهی و آن ستاره کوچکی است، نزدیک به ستاره وسطی‏ از ستارگان بنات نعش [مقصود همان «دبّ اکبر» است] و سه مرتبه بگوید:

اللّٰهُمَّ رَبَّ أَسْلَمَ ، صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ‌مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ ، وَسَلِّمْنا مِنْ شَرِّ کُلِّ ذِی شَرٍّ.

خداوندا پروردگار ستاره اسلم، بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و گشایش کار ایشان را شتاب ده و ما را از شر هر صاحب شرّی سالم بدار

و نیز روایت شده:

بر آن ستاره نظر اندازد و سه مرتبه بگوید:

اللّٰهُمَّ رَبَّ هُودِ بْنِ أُسَیَّهَ آمِنِّی شَرَّ کُلِّ عَقْرَبٍ وَحَیَّهٍ.

خداوندا پروردگار هود فرزند اسیّه مرا از شرّ هر عقرب و مار ایمنی ده‏

هر شب که چنین گوید از شرّ مار و عقرب محفوظ بماند.

۲. از امام صادق علیه السّلام روایت شده:

برای دفع شرّ عقرب ها و مارها هنگام شب بخواند:

بِسْمِ اللّٰهِ وَبِاللّٰهِ وَصَلَّى اللّٰهُ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، أَخَذْتُ الْعَقارِبَ وَالْحَیَّاتِ کُلَّها ، بِإِذْنِ اللّٰهِ تَبَارَکَ وَتَعَالَىٰ بِأَفْوَاهِها وَ أَذْنَابِها وَ أَسْمَاعِها وَأَبْصَارِها وَ قُوَاها عَنِّی وَ عَمَّنْ أَحْبَبْتُ إِلَىٰ ضَحْوَهِ النَّهارِ إِنْ شاءَ اللّٰهُ تَعَالَىٰ.

به نام خدا، و به خدا، و درود خدا بر محمّد و خاندانش، همه عقربها و مارها را به اذن خدای تبارک و تعالی گرفتم، به دهان هایشان، و دم هایشان و گوش هایشان، و چشمانشان، و نیروهایشان، از خویشتن و هرکه را دوست دارم، تا برآمدن روز ان شاء اللّه تعالی.

۳. و نیز برای دفع شرّ عقرب بخواند:

﴿سَلاٰمٌ عَلىٰ نُوحٍ فِی الْعٰالَمِینَ ، إِنّٰا کَذٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ، إِنَّهُ مِنْ عِبٰادِنَا الْمُؤْمِنِینَ.﴾ [سوره الصافات، آیات ۷۹-۸۱.]

سلام بر نوح در جهانیان، ما اینگونه به نیکوکاران جزا می‏ دهیم، به راستی که نوح از بندگان مؤمن ماست.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *