خانه / دعای رزق و روزی / دعایی برای رزق و روزی و موفقیت در فروش

دعایی برای رزق و روزی و موفقیت در فروش

اگر مدام دغدغه کسب درامد دارید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس. مرجع راهگشا های اسلامی و دعا های پرخیر و برکت دعایی برای رزق و روزی و موفقیت در فروش را بخوانید. ان شاء الله که گره های مالی شما رفع می شود.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی مغازه فوری,دعاي رزق و روزي مغازه,دعای رزق و روزی مغازه در قران,دعای رزق و روزی مغازه قوی,دعای رزق و روزی مغازه فایل صوتی,دعای رزق و روزی مغازه دانلود,عکس دعای رزق و روزی مغازه,دعاي رزق و روزي حلال,دعای رزق و روزی حلال,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعای برای رزق و روزی حلال,

دعایی برای رزق و روزی و موفقت در فروش

دعایی برای رزق و روزی و موفقیت در فروش,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعا برای رزق روزی حلال,دعاهای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی برای مغازه,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام   یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن  تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا”  برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین .

دعایی برای روزی و زیاد شدن مال

برای گشایش روزی صد مرتبه در روز بگوید : یا وَهّاب

برای گشایش در هر روز 77 مرتبه بگوید : یا غَفور یا وَدود

برای گشایش روزی هر روز سه مرتبه صبح بگوید: استغفر  الله الذی لا اله الا هُوَالحَی القیّوم ذوالجلال والاکرام مِن جَمیعِ جُرمی  وَ ظُلمی وَ اسرافی علی نفسی وَ اتوبُ الیه .

 

به جهت بر آمدن حاجات و مهمات کلی دوازده هزار مرتبه در یک مجلس بخواند

در آن هفته حاجتش بر آورده شود: امن یجیب المظطر اذا دعاه و یکشف السوء .

بعد ازنماز صبح به هر حاجت که دارد این دعا را بخواند الله تعالی حاجت او را  برآورده کند بسم الله الرحمن الرحیم اللهم یا حی یا قیوم یا فرد یا وتر یا احد یا صمد یا بدیع السموات والارض و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *