خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رسیدن دو عاشق به یکدیگر و رضایت خانواده جهت ازدواج

دعایی برای رسیدن دو عاشق به یکدیگر و رضایت خانواده جهت ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رسیدن دو عاشق به یکدیگر و رضایت خانواده جهت ازدواج پرداخته ایم. برای ازدواج با معشوقه و رسیدن به معشوق دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رسیدن دو عاشق به یکدیگر و رضایت خانواده جهت ازدواج,دعای مجرب موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و راضی شدن خانواده برای ازدواج,دعای موافقت والدین برای ازدواج,دعای راضی کردن خانواده دو طرف برای ازدواج,دعای ازدواج دو معشوق,دعا بستن زبان مخالفان برای ازدواج

دعایی برای رسیدن دو عاشق به یکدیگر و رضایت خانواده جهت ازدواج

عشق بیماری است که تنها علاجش رسیدن به محبوب است. گاهی می شود عاشق شد و بدون دردسر به وصال محبوب رسید. اما گاهی هم می شود که شانس با شما یار نباشد و سرنوشت مانع تراشی کند.

بعضی وقت ها مشکلات پیچیده ای سر راه وصال به معشوق سبز می شود. مثلا اینکه پدر شخص محبوبتان شما را دوست ندارد. یا مادر خودتان با انتخاب شما موافق نیست.

مخالفت خانواده با ازدواج، مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت چرا که کسب رضایت آن ها ضروری است و چه بسا این مخالفت باعث به هم خوردن وصلت و ازدواج شود.

در این مواقع افراد معمولا هر راهی که به فکرشان برسد را امتحان می کنند. حتی روش هایی که شاید چندان درست به نظر نرسد. یکی از این روش ها استفاده از دعای زبانبند خانواده یا انواع دعای بستن زبان مخالفان ازدواج است.

دعای رسیدن به خواسته های قلبی

این ذکر از دعاهای محبوب امام جواد می باشد. آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید. این دعا بری رسیدن به خواسته های قلبی و به خصوص مواردی مانند ازدواج و فروش منزل موثر است.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه:

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ “

*****************

فردی که قصد خواستگاری رفتن دارد و هدفش جواب مثبت گرفتن و راضی شدن خانواده به ازدواج می باشد و می خواهد محبتش در قلب خانواده مطلوبش بیافتد ، تعویذ ذیل را در دو برگه کاغذ بدون خط بنویسد. یکی از برگه های نوشته شده را با خود همراه نماید و یکی را در آب حل کند و درب منزل مطلوب بپاشد. دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *