خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع حال پریشان و استرس و اضطراب

دعایی برای رفع حال پریشان و استرس و اضطراب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع حال پریشان و استرس و اضطراب پرداخته ایم. برلی رفع پریشانی و حال بد و استرس دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع حال پریشان و استرس و اضطراب,دعای رفع حال پریشان,دعای رفع افکار پریشان,دعای شفای پریشان حالی,دعای درمان بیماری پریشانی,دعای رفع خواب های پریشان,اذکار و ادعیه برای رفع پریشانی حال,دعای قوی و مجرب رفع پریشانی,آیه و سوره رفع حال پریشان

دعایی برای رفع حال پریشان و استرس و اضطراب

دعای دفــــــع اضطراب و پریشــــانی

آیت الله سیدعلی قاضی برای رفع حالت اضطراب و دغدغه های فکری،خواندن ذکر زیر را سفارش می نمودند.

لا اله الا الله وحده لا شریک له ، له الحمد و له الملک و هو علی کل شی قدیر ، اعوذ بالله من همزات الشیاطین و اعوذ بک من ان یحصرون ان الله هو السمیع العلیم

ذکر یونسیه و برآورده شدن حاجت و رها شدن از غم(سفارش آیت الله بهاء الدینی)

حضرت امام صادق (ع) می فرماید :

حیرانم از کسی که محزون است ، ولی به گفتن این قول خداوند لا اِلهَ اِلّا اَنتَ سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین پناه نمی برد .

زیرا خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می گوید : پس دعای او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مومنان را نیز چنین نجات دهیم .

نماز حاجت بسیار مجرب

چون گرفتارى شدیدى برایت پیش آید که تو را غمگین سازد دو رکعت نماز بخوان ، در رکعت اول فاتحه و آیه الکرسى

و در رکعت دوم فاتحه و انا اءنزلناه ، بعد قرآن را بر بالاى سر بگذار

ده بار بگو:

خداوندا! به حق آن کس که او را بر خلق خود به رسالت فرستادى و به حق همه آیه هاى قرآن و به حق کسانى که آنها را در آن مدح کرده اى بر تو و به حق تو بر آنها و هیچ کس را از تو به حق تو عارف تر نمى شناسم ) (یا سیدى یا الله )

و ده بار بگو:

به حق محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)) و ده بار (به حق فاطمه ) و بعد یکى یکى ائمه را به همین نحو نام ببر تا به امام به حق امام زمان (علیه السلام) برسى از جاى خود بر نخواهى خواست مگر حاجت روا.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *