خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع زردی نوراد و درمان بیماری زردی

دعایی برای رفع زردی نوراد و درمان بیماری زردی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع زردی نوراد و درمان بیماری زردی پرداخته ایم. برای درمان و رفع زردی نوراد دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع زردی نوراد و درمان بیماری زردی،دعای شفای زردی نوزاد,دعای درمان بیماری زردی,دعای رفع زردی پوست,دعای شفای سریع زردی پوست,دعای شفای زردی بزرگسالان,طلسم قوی و مجرب برای زردی نوزاد,آیه و سوره برای شفای زردی کودک

دعایی برای رفع زردی نوراد و درمان بیماری زردی

برای رفع زردی نوزاد:

آیه ۴۱ سوره سبا و آیات ۱۶ تا ۱۸ سوره یس را بنویسید و بالای سر او آویزان کنید:

آیات مبارکه زیر را با طهارت کامل با گلاب و زعفران بر روی کاغذ سفید بیخط نوشته و بر بالای سر مریض آویزان کنید:

قَالُوا سُبْحَانَکَ أَنْتَ وَلِیُّنَا مِنْ دُونِهِمْ ۖ. بَلْ کَانُوا یَعْبُدُونَ الْجِنَّۖ أَکْثَرُهُمْ بِهِمْ مُؤْمِنُونَ. قَالُوا رَبُّنَا یَعْلَمُ إِنَّا إِلَیْکُمْ لَمُرْسَلُونَ. وَ مَا عَلَیْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِینُ. قَالُوا إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ ۖ. لَئِن لَّمْ تَنتَهُوا لَنَرْجُمَنَّکُمْ وَ لَیَمَسَّنَّکُم مِّنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ

«آن‌ها می‌گویند: «منزّهی (از اینکه همتایی داشته باشی) تنها تو، ولی مایی، نه آنها؛ (آن‌ها ما را پرستش نمی‌کردند) بلکه جن را پرستش می‌نمودند؛ و اکثرشان به آن‌ها ایمان داشتند!». رسولان باز گفتند: خدای ما می‌داند که محققا ما فرستاده او به سوی شما هستیم؛ و بر عهده ما چیزی جز ابلاغ آشکار نیست!». آنان گفتند: «ما شما را به فال بد گرفته‌ایم (و وجود شما را شوم می‌دانیم)، و اگر (از این سخنان) دست برندارید شما را سنگسار خواهیم کرد و شکنجه دردناکی از ما به شما خواهد رسید»

دعای قرآن جهت رفع زردی نوزاد

پیامبر (ص) فرمود:

خواندن هفت مرتبه سوره حمد، شفای تمام امراض است و نیز صد مرتبه خواندن آن برای صاحبش تعویذی هست.

دعای سریع الاجابه جهت رفع زردی نوزاد

همچنین برای رفع زردی نوزادان خواندن سوره های فلق / منافقون / لقمان / محمد/ قصص مؤثر است.

توجه:

اگر نوزاد دلبندتان زردی دارد یا حتّی احتمال می دهید که زردی دارد حتماً به پزشک مراجعه کنید و اقدامات تشخیصی لازم را انجام دهید.

علت‌ بیماری زردی و یرقان :

یرقان، زردی پوست و سفیدی چشم است که وقتی بدن به درستی بیلی روبین را پردازش نکند بروز پیدا می‌کند.

این شرایط ممکن است به دلیل مشکلی در کبد رخ دهد. این بیماری همچنین به نام ایکتروس نیز شناخته می‌شود.

بیلی روبین ماده زائد زردرنگ است که پس از خارج شدن آهن از خون، در جریان خون باقی می‌ماند. هنگامی که بیلی روبین به کبد می‌رسد، مواد شیمیایی دیگری به آن متصل می‌شود که به آن بیلی روبین کونژوگه شده می‌گویند.

کبد صفرا را که یک مایع گوارشی است، تولید می‌کند. بیلی روبین کونژوگه وارد صفرا شده و سپس از بدن خارج می‌شود.

این نوع بیلی روبین است که به مدفوع رنگ قهوه‌ای می‌دهد.

اگر بیلی روبین زیاد باشد، می‌تواند به بافت‌های اطراف نشت کند. به این وضعیت هایپربیلی‌روبینمیا (hyperbilirubinemia) می‌گویند که باعث ایجاد رنگ زرد در پوست و چشم می‌شود.

زردی اغلب در نتیجه یک اختلال زمینه‌ای اتفاق می‌افتد که یا باعث تولید بیلی روبین بیش از حد شده و یا مانع خروج بیلی روبین از کبد می‌گردد. هر دوی این‌ها منجر به رسوب بیلی روبین در بافت‌ها خواهند شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *