خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع عصبانیت و خشم و ناراحتی و‌ حزن

دعایی برای رفع عصبانیت و خشم و ناراحتی و‌ حزن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع عصبانیت و خشم و ناراحتی و‌ حزن پرداخته ایم. برای رفع غم و ناراحتی و حزن و اندوه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع عصبانیت و خشم و ناراحتی و‌ حزن,دعای قوی براى غلبه بر دشمن و رفع ناراحتى ‏و از بین رفتن خشم,دعای مرگ فوری دشمن,دعای هلاکت دشمن,دعای از بین رفتن دشمن,دعای قرآنی برای دفع سریع دشمن,بهترین دعای رفع ناراحتی,دعای رفع خشم و عصبانیت,دعای برطرف شدن غم و ناراحتی

دعایی برای رفع عصبانیت و خشم و ناراحتی و‌ حزن

دعا براى غلبه بر دشمن و ناراحتى ‏هاى دیگر :

مولاى ما حضرت علىّ بن موسى الرضا (ع) هنگامى که مأمون بر آن حضرت غضب‏ کرده و خشمگین بود، این دعا را خواندند، پس آرام گرفت و خشم او فرو نشست:

باللَّهِ أَسْتَفْتِحُ، وَبِاللَّهِ أَسْتَنْجِحُ، وَبِمُحَمَّدٍ أَتَوَجَّهُ. أَللَّهُمَّ سَهِّلْ لی حُزُونَهَ أَمْری کُلَّهُ، وَیَسِّرْ لی صُعُوبَتَهُ، إِنَّکَ تَمْحُو ما تَشآءُ وَتُثْبِتُ، وَعِنْدَکَ اُمّ‏ الْکِتابِ.

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است :

هر کس با ایمان سوره مبارکه تبت را به جهت هلاک دشمن 7 بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند دشمنش هلاک شود

برای پیروزی بر دشمن بعد از نماز صبح 306 مرتبه هر روز بگوید یا قهار بسیار مجرب است

برای نجات از مهلکه ها و دفع ضرر دشمنان حسبی الله را 140 مرتبه بخواند بسیار نافع است این مطلب را بعضی از بزرگان بیان کرده اند منبع : حاشیه خلاصة الاذکار

هر کس ما بین نافله و نماز واجب روز جمعه 100 مرتبه ذکر شریف القَهّار را به قصد غلبه بر دشمن بگوید دشمنش مقهور و مغلوب می گردد و برایش صفای باطن پیدا می شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *