خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع فراموشی در نماز و افزایش برکت و مال در زندگی

دعایی برای رفع فراموشی در نماز و افزایش برکت و مال در زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع فراموشی در نماز و افزایش برکت و مال در زندگی پرداخته ایم. برای رفع سهو در زندگی و افزایش برکت و رزق و روزی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع فراموشی در نماز و افزایش برکت و مال در زندگی,دعای مجرب برای رفع فراموشی و سهو در نماز و دعای افزایش رزق روزی و برکت در مال,دعای زیاد شدن رزق و روزی,دعای افزایش ثروت و مال,دعای قوی برای رفع فراموشی در نماز,دعای رفع سهو و اشتباه کردن در نماز,دعایی تضمینی مخصوص برکت در مال و کسب و کار,دعای فراوانی و وسعت در روزی مغازه و محل کسب

دعایی برای رفع فراموشی در نماز و افزایش برکت و مال در زندگی

فردی که بطور معمول در نماز سهو و فراموشی دارد (بطور کلی درمورد تعداد رکعات و ….)  قبل از آغاز نمودن نماز، انگشت اشاره دست راستش را بر روی ران چپ بگذارد و سپس دعای ذیل را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی فراموشی و سهوش در نماز از بین میرود.

( بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ وَ بِاللَّهِ‏ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَى‏ اللَّهِ‏ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ السَّمِیعِ الْعَلِیمِ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیم ) .

دعایی برای افزایش رزق و روزی و برکت مال

پس از اذان صبح روز جمعه ، با توجه و اعتقاد قلبی دعای ذیل را بر روی قطعه پارچه ای سفید رنگ بنویسد و آنرا به آب رودخانه بیندازد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی المولی الجلیل سلام علی محمد علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و القائم سیدنا و مولینا صلوات الله علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر و الخوف فاکشف یا رزاق یا مغنی یا باسط یا وهاب یا شکیکفی یا قاهر و یا الله

********************************

یکی از مهمترین عبادات، دعاست. در روایات با عنوان بهترین عبادت و مغز عبادات از آن یاد می شود. در خصوص دعاها این را هم باید بدانیم اینطور نیست که دعاها مستجاب نشده باشد و خدا به آنها جواب نداده باشد؛ بلکه همه این دعاها پذیرفته شده اند. اما این سرعت و بُطئ در ظهور و بروز اثر است. بروز و ظهور اثر، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. وقتی من دعا کردم، خدا جوابم را داده و رویش را از من برنگردانده است؛ پس دعای من مستجاب شده و جواب گرفته ام. مقبول هم شده است؛ یعنی خدا پذیرفته است و گفته چشم! آنچه می خواهی را به تو می دهم؛ اما در تأثیر، تأخیر افتاده است که آن هم دلایل مختلفی دارد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *