خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع فقر و تنگدستی و دستیابی به ثروت و کمال

دعایی برای رفع فقر و تنگدستی و دستیابی به ثروت و کمال

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع فقر و تنگدستی و دستیابی به ثروت و کمال پرداخته ایم. برای رفع فقر و نداری و رسیدن به مال دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع فقر و تنگدستی و دستیابی به ثروت و کمال,دعای از بین رفتن تنگدستی,دعای رفع پریشانی حال,دعای رفع فوری بیماری,دعای نجات از فقر و تنگدستی,دعای کسب سلامتی از بیماری و مریضی,دعای شفای بیماری و مریضی

دعایی برای رفع فقر و تنگدستی و دستیابی به ثروت و کمال

کفعمی روایت کرده:

مردی به رسول خدا (ص) از تنگدستی و پریشانی و بیماری شکایت کرد، حضرت فرمود: هر صبح و شام ده مرتبه این دعا را بخواند، او سه روز بر این دعا مداومت کرد، حال او به صحّت و توانگری و راحتی برگشت و شیخ طوسی و دیگران آن را در تعقیب نماز صبح ذکر کرده‌اند

دعا این است:

لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ ، تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لَايَمُوتُ ، وَ الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ وَلَداً ، وَلَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ ، وَلَمْ يَكُنْ لَهُ وَ لِيٌّ مِنَ الذُّلِّ ، وَكَبِّرْهُ تَكْبِيراً.

معنی دعای فوق :

جنبش و نیرویی نیست مگر به خدا، توکل کردم بر زنده‌ای که هرگز نمی‌میرد و ستایش خدای را که فرزندی نگرفت و برای او در فرمانروایی شریکی نمی‌باشد و برای او از روی خواری سرپرستی نیست و او را بزرگ شمار بزرگ‌شمردنی شایسته.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *