خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع و از بین رفتن حشرات و غلبه بر ترس

دعایی برای رفع و از بین رفتن حشرات و غلبه بر ترس

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع و از بین رفتن حشرات و غلبه بر ترس پرداخته ایم. برای رفع ترس و اضطراب از حشرات و حیوانات دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع و از بین رفتن حشرات و غلبه بر ترس,دعای دور کردن حشرات,دعای برطرف شدن ترس از حشرات,دعای راندن حشرات,دعای در امان ماندن از حشرات,دعای محفوظ ماندن از حشرات,دعای از بین بردن حشرات,دعای دفع اضطراب و استرس از حشرات,آیه و سوره دفع حشرات موذی,دعای حشرات در خانه

دعایی برای رفع و از بین رفتن حشرات و غلبه بر ترس

ترس از حشرات چیست :

حشرات کوچک هستند، می‌خزند و اغلب نیش می‌زنند. بنابراین قابل درک است که چرا بسیاری از افراد از حشراتی مثل سوسک و یا عنکبوت می‌ترسند. برای مبتلایان به فوبیای خاص، تصور دیدن حشرات و عنکبوت‌های غیر واقعی و یا حتی تصور ذهنی نیز باعث ترس و واکنش شدید می‌شود. در بعضی از افراد این علائم خفیف و در بعضی دیگر این علائم شدید است. مواجهه با عنکبوت یا حشرات باعث بروز علائم جسمانی و روانی ترس مانند بالا رفتن ضربان قلب و احساس دلهره شدید می‌شود.

دعای رفع استرس

برای رفع استرس و دلشوره، دست راست را روی سینه اش بگذارد و ۷ مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند. به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شما ایجاد می شود.

(توجه شود :با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.)

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب»

دعای امام صادق (ع) برای رفع ترس و استرس:

سید بن طاووس از قول امام صادق علیه السلام نقل کرده است:

اگر سوره محمد را بنویسند و هنگام جنگ و نزاع به همراه داشته باشند از خوف و خطر ناشی از ان در امن می مانند و درهای خوبی ها برایشان گشوده می شود و اگر نوشته سوره محمد را بشویند و از آب حاصل از آن بنوشند برای آرام شدن ترس و اضطراب مفید است.

برگرفت از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *