خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رفع گریه کودک و سریع راه رفتن بچه مجرب

دعایی برای رفع گریه کودک و سریع راه رفتن بچه مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رفع گریه کودک و سریع راه رفتن بچه مجرب پرداخته ایم. برای رفع گریه کودک و نوزاد و راه رفتن سریع نوزاد و کودک دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رفع گریه کودک و سریع راه رفتن بچه مجرب,دعای مجرب برای زود راه رفتن کودک و دعای قوی مخصوص دفع گریه نوزاد,دعای رفع گریه کودک,دعایی مجرب برای زود راه رفتن نوزاد,دعای قوی مخصوص رفع گریه کودک و بچه,ذکر و دعای سریع الاجابه برای سریع راه رفتن بچه و کودک,دعایی عالی برای رفع گریه کردن کودک

دعایی برای رفع گریه کودک و سریع راه رفتن بچه مجرب

دعای قوی و مجرب برای رفع گریه کودک و زود راه رفتن نوزاد

اگر در راه رفتن بچه تاخیری ببیند ، دعای ذیل را در کاغذ بنویسد (دو تا تعویذ بنویسد) و یک از دعاها را به طفل بیاویزد و دیگری را در آب پاک حل کند و به بچه بنوشاند . به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی بچه اش به راه رفتن می افتد.

آیات ذیل را بنویسد :

( وَاللَّهُ خَلَقَ کُلَّ دَابَّهٍ مَن مَاءٍ فَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ بَطْنِهِ وَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ رِجْلَیْنِ وَمِنْهُم مَن یَمْشِی عَلَى‏ أَرْبَعٍ یَخْلُقُ اللَّهُ مَا یَشَاءُ إِنَّ اللَّهَ عَلَى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ *
ارْکُضْ بِرِجْلِکَ هذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ * ) .

دعای دفع گریه بچه و کودک

به جهت رفع کامل گریه کودک ، دعای ذیل را بنویسد و به گردن کودک بیاویزد یا به سمت راست لباسش بدوزد. این دعا در رفع گریه و همچنین دفع تمامی ناخوشیها و بیماریهای کودک موثر است.

( بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بسم الله شافی مِن کُلَّ شَیْ‏ءٍ بسم الله المستعان به على کلّ شیء، بسم الله مَنِ استشفاء شفاهُ و من یشاء له اعطاه و من یتوکّل علیه کفاهُ بسم الله الّذی خلق ابن آدم بقدرته وصَرَّفهُ  )

***************************

گاهی اوقات گریه های مداوم کودک عرصه رو بر ما تنگ می کنید و به هر دری می زنیم نمی توانیم کودک دلبندمان رو ساکت کنیم . با ما همراه باشید تا اثرات معجزه آسای سوره های قرانی و راههایی برای رفع گریه و بی تابی کودکرا با هم مرور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *