خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رواشدن حاجات و محفوظ ماندن جنین از بلایا

دعایی برای رواشدن حاجات و محفوظ ماندن جنین از بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رواشدن حاجات و محفوظ ماندن جنین از بلایا پرداخته ایم. برای حاجت روایی و محفوظ ماندن جنین در شکم مادر از بلایا دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رواشدن حاجات و محفوظ ماندن جنین از بلایا,دعای مجرب مخصوص حفظ جنین دوره بارداری و برآورده شدن حاجت,دعای قوی برای حفظ جنین,دعای سریع الاجابه برای حفاظت از جنین در زحم مادر,دعای کارگشایی و حاجت روا شدن تضمینی,دعای سریع الاجابه برای حفظ بچه و نوزاد در دوران بارداری,دعای سالم ماندن جنین در مدت حاملگی

دعایی برای رواشدن حاجات و محفوظ ماندن جنین از بلایا

برای حفظ جنین (دعای قفل کمر) از پیامبر اکرم (ص) روایت شده که ، سوره حجرات را بخواند از سقط جنین و خطرات دیگر مصون و در امان خواهد بود.

صلواتی مخصوص برای حاجت روا شدن

برای حاجت روا شدن از هر نوعی که باشد ، صلوات حضرت فاطمه (س) را به مدت سه روز متوالی قرائت کند. این صلوات برای حاجت روا شدن ، بسیار زیاد مجرب است.
اللّهمّ صلّ علی فاطمه و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ما أحاط به علمک.
بار خدایا ، بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش درود فرست و آن رازی که در وجود ایشان به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد .

توجه شود :

با اتجاه به قبله صلوات را قرائت کند .

هفت بار صلوات مذکور را با توجه قلبی بخواند.

مدت سه روز عمل را ادامه دهد.

دعای قفل کمر و حفظ جنین

برای زنی که بچه هایش سقط میشود و نمیتواند بچه اش هنوز نرسیده است سقط میشود دستورالعمل مجرب ذیل را انجام دهد.

یک نخ ابریشمی به اندازه قامت زن بگیرد و آن نخ را هفت گره بزند. هر گره که بر آن نخ ابریشمی میزند آیات صدوبیست و هفتم و صدوبیست و هشتم از سوره مبارکه نحل را بخواند و پس از پایان هفت گره ، نخ را بر کمر ببندد.

آیات ذیل را قرائت کند :

وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ ﴿۱۲۷﴾  إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوْا وَالَّذِینَ هُمْ مُحْسِنُونَ ﴿۱۲۸﴾

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *