خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای رونق کار و گشایش روزی و افزایش مشتری

دعایی برای رونق کار و گشایش روزی و افزایش مشتری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای رونق کار و گشایش روزی و افزایش مشتری پرداخته ایم. برای افزایش مشتری و‌ گشایش کار دعا و‌ مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای رونق کار و گشایش روزی و افزایش مشتری,دعای مشتری مغازه پوشاک,دعای فروش اجناس در مغازه پوشاک,دعای افزایش روزی مغازه پوشاک,دعای آمدن مشتری به مغازه پوشاک,دعای فروش جنس و کالای مغازه پوشاک,طلسم جلب روزی در مغازه پوشاک,طلسم گشایش روزی در مغازه پوشاک,طلسم فروش اجناس در مغازه پوشاک

دعایی برای رونق کار و گشایش روزی و افزایش مشتری

دعای قرآنی جهت برکت مغازه و خانه

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید آید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم‏
اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُکَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ

(مجمع الدعوات ص ۱۵۵ حاشیه)

دعای مجرب جهت برکت مغازه و خانه

در عده الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده :

برای طلب رزق زیاد بگویید

یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَیْکَ‏ عَظِیمٌ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِی الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِی مِنْ مَعْرِفَهِ حَقِّکَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَیَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِکَ‏.

(عده الداعی ص ۲۷۶ و ۲۷۷)

آیه جهت خیر و برکت زیاد مغازه و منزل

اگر کسی آیه ۵۹ سوره انعام را بر صفحه از قلع بنویسد و در دکان یا منزل خود آویزد خیر و برکت آن بسیار شود.

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

آیه افزایش رزق و روزی در مغازه :

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

ذعای خیر و برکت اموال و روی در مغازه :

خاصیت این آیات خیر و برکت است در اموال و اشجار و اثمار و حفظ آن از آفات و بلایا . چون کسی را این امور مطلوب بود روزه گیرد و طهارت کند و این آیات را در کاسه نو با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را از آب پاک پر کند و به همان آب آن آیات را بشوید و آن را در سرا یا دکان یا مزرعه بریزد مقصود حاصل شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *