خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای طلب شفای بیماری و رفع درد در نماز شب

دعایی برای طلب شفای بیماری و رفع درد در نماز شب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای طلب شفای بیماری و رفع درد در نماز شب پرداخته ایم. برای رفع درد و بیماری و شفای مریضی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای طلب شفای بیماری و رفع درد در نماز شب ,دعای درخواست شفای درد در نماز شب,دعای طلب سلامتی و عافیت,دعای درخواست سلامتی از خدا موقع نماز شب

دعایی برای طلب شفای بیماری و رفع درد در نماز شب 

کفعمی از کتاب «متهجّد» نقل کرده:

هرکس از دردی که با اوست طلب عافیت کند، در سجده دوم از دو رکعت اوّل «نماز شب» بگوید:

يَا عَلِيُّ يَا عَظِيمُ ، يَا رَحْمانُ يَا رَحِيمُ ، يَا سَمِيعَ الدَّعَواتِ ، يَا مُعْطِيَ الْخَيْراتِ ، صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعْطِنِي مِنْ خَيْرِ الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ ، وَاصْرِفْ عَنِّي مِنْ شَرِّ الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ مَا أَنْتَ أَهْلُهُ ، وَأَذْهِبْ عَنِّي هٰذَا الْوَجَعَ ؛ [درد را نام ببرد] فَإِنَّهُ قَدْ غاظَنِي وَأَحْزَنَنِي.

معنی دعای فوق :

ای والا، ای بزرگ، ای بخشنده، ای مهربان، ای شنوای دعاها، ای عطا بخش خیرات، درود فرست بر محمّد و خاندانش و از خیر دنیا و آخرت چنان‌که سزاوار آنی به من عنایت کن و از شرّ دنیا و آخرت، چنان‌که سزاوار آنی از من بگردان و این درد را از من ببر [درد را نام ببرد] که این درد خشمم را برافروخته و اندوهگینم ساخته.

و در دعا اصرار ورزد که عافیت شتابان به او می‌رسد، ان‌شاء‌الله‌ تعالی.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *