خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای غلبه بر ترس و اضطراب و رهایی از ترس مجرب

دعایی برای غلبه بر ترس و اضطراب و رهایی از ترس مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای غلبه بر ترس و اضطراب و رهایی از ترس مجرب پرداخته ایم. برای غلبه بر ترس و استرس و اضطراب دعا و آیات مجرب قرآنی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای غلبه بر ترس و اضطراب و رهایی از ترس مجرب,دعایی بسیار مجرب برای غلبه بر ترس وحشت و اضطراب و دلهره,دعای مجرب برای رفع ترس و وحشت,دعایی قوی و تضمینی برای غلبه بر وحشت و نگرانی ها,دعای ترسیدن,ذکر و دعای قوی و موثر برای رفع ترس و دلهره و نگرانی

دعایی برای غلبه بر ترس و اضطراب و رهایی از ترس مجرب

دعای ذیل به جهت غلبه بر ترس و دلهره است. چنانچه ترس و اضطراب بی مورد همراه با دلهره و دلشوره بر انسان غلبه کند و علت مشخص یا نامشخصی داشته باشد و یا اینکه انسان احساس عجیبی از نا امنی را داشته باشد همواره باید از خداوند جل جلاله استعانت بجوید. دعائی که ذکر میشود برای غلبه بر وحشت و ترس در شب یا روز و از این قبیل است و خصوصا در افزایش جرات و شجاعت در تنهائی و نیز در مقابل دشمنان، بسیار موثر و مجرب است.

**************************

روایت شده که شخصى خدمت حضرت صادق علیه السلام شکایت از وحشت کرد حضرت فرمود آیا خبر ندهم شما را به چیزى که اگر بگوئید آن را وحشت نخواهید کرد در شب و نه در روز .

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى کَنَفِکَ وَ فى جِوارِکَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِکَ وَ فى مَنْعِکَ.

روایت شده که مردى سى سال این را مى خواند شبى آن را ترک کرد عقرب او را در آن شب گزید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *