خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای فراموش کردن عشق سابق و دل کندن از عشق

دعایی برای فراموش کردن عشق سابق و دل کندن از عشق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای فراموش کردن عشق سابق و دل کندن از عشق پرداخته ایم. برای دل سرد شدن و دل گکندن از عشق سابق دعای مجرب عنوان‌شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای فراموش کردن عشق سابق و دل کندن از عشق,دعای دل کندن از عشق قبلی,دعای دلسرد شدن از معشوق,دعای فراموشی عشق قبلی,دعای رهایی و خلاصی از عشق,دعای فراموش کردن مهر و محبت عشق قبلی

دعایی برای فراموش کردن عشق سابق و دل کندن از عشق

دعای فراموشی عشق و دلسرد شدن از عشق :

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب حالا مرد باشه یا زن ، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کنید و بر کف دستهای خودتون بدمید و سپس دستهایتان را به صورت و بدن بکشید عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهید نمود.

یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَ فِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ

دعای بیرون رفتن مهر یک شخص از دل :

برای نجات شخصی که به عشق پردردسر دچار شده و زندگی اش از آن تباه شده دعای زیر را بر کف دسته نوشته سه روز هر صبح یک بار آنرا بلیسد مجرب است .

فقط دستور برای یک مرد است که از دست عشق یک زن می خواهد راحت شود .

اگر زن باشد و بخواهد از عشق یک مرد خلاصی یابد باید به جای محبة فلان بنت فلان من قلب فلان بن فلان اینگونه بنویسد :

محبة فلان بن فلان من قلب فلان بنت فلان .

دعای از بین رفتن عشق و دل کندن از عشق قبلی :

آیه اول سوره فتح را در شب جمعه 4 بار با خود کار سبز بر روی یک تکه کاغذ به نیت بیرون رفتن مهر شخص مورد نظر از دل خود نوشته و سپس در گلاب انداخته و بنوشید .

توجه :

این عمل فقط برای خود شخص نتیجه میدهد.

آیه‌ ۵۴ از سوره‌ سبا برای رهایی از عشق قبلی :

{وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِمْ مِنْ قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُرِیبٍ}

معنی آیه فوق :

و میان آنان و میان آنچه [به آرزو] مى‏ خواستند حایلى قرار مى‏ گیرد همان گونه که از دیرباز با امثال ایشان چنین رفت زیرا آنها [نیز] در دودلى سختى بودند.

در برخی از منابع گفته شده برای فراموش کردن عشق قبلی و دلسرد شدن و دل کندن از معشوق قبیل این آیه را چهل بار بخوانید و اگر برای شخص دیگری می‌خوانید، آن شخص را در نظر داشته‌ باشید و دعا را زمزمه کنید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *