خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای محفوظ ماندن از شر شیطان‌ و بلا شب هنگام

دعایی برای محفوظ ماندن از شر شیطان‌ و بلا شب هنگام

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای محفوظ ماندن از شر شیطان‌ و بلا شب هنگام پرداخته ایم. برای ایمن ماندن از بلایا وشر شیاطین دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای محفوظ ماندن از شر شیطان‌ و بلا شب هنگام,دعای پس از خوابیدن در بستر و آخر شب – دعای حفظ از شر شیاطین و هر بلا,دعای آخر شب,دعای قبل از خوابیدن,دعای رفتن به بستر,دعای خوابیدن در رختخواب,دعای خواب خوب و آرام در بستر,دعای حفظ از هر بلا در آخر شب,دعای مجرب و تضمینی قبل از خوابیدن

دعایی برای محفوظ ماندن از شر شیطان‌ و بلا شب هنگام

دعای آخر شب

در حدیث صحیح دیگر فرمود که هر که بعد از خوابیدن در رخت خواب سه مرتبه بگوید:

اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى عَلافَقَهَرَ اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى بَطَنَ فَخَبَرَ وَالْحَمْدُلِلّهِ الَّذى مَلَکَ فَقَدَرَ وَالْحَمْدُللّهِ الَّذى یُحْیِى الْمَوْتى وَیُمیتُ اْلاَحْیاء وَهُوَ عَلى کُلِّ شىِءِ قَدیر

از گناهان بیرون می آید، مانند روزى که از مادر متولدشده بود.

خواندن آیه الکرسى قبل از خواب

از حضرت امام رضا «ع» منقول است که آیه الکرسى در وقت خواب بخواند، از فالج ایمن گردد.

خواندن سوره یس قبل از خواب رفتن

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که هر که سوره یس پیش از خواب بخواند، حق تعالى هزار ملک باو موکل گرداند که وی را از شر شیاطین و هر بلائى حفظ کند.

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام منقول است که هر که سوره اِذا وَقَعَتِ الْواقِعَهْ هر شب پیش از خواب بخواند، در قیامت روى او مانند ماه شب چهارده باشد.

در حدیث دیگر فرمود که هر که سوره هائى که در اَوّلشان سَبَّحَ لِلّهِ وَیُسَّبِحُ لِلّهِ است ؛ پیش ازخواب بخواند، نمیرد تا بخدمت حضرت صاحب الامر عجل اللّه فرجه برسد و اگر بمیرد، در همسایگى حضرت رسول صلّى اللّه علیه وآله وسلّم جا دهند اورا.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *