خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای نجات از حکم اعدام و رهایی و خلاصی از اعدام مجرب

دعایی برای نجات از حکم اعدام و رهایی و خلاصی از اعدام مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای نجات از حکم اعدام و رهایی و خلاصی از اعدام مجرب پرداخته ایم. برای نجات و رهایی از حکم اعدام دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای نجات از حکم اعدام و رهایی و خلاصی از اعدام مجرب,دعای اعدام نشدن,دعای جلوگیری از اعدام شدن,دعای قرآنی برای اعدام نشدن,دعای رهایی و خلاصی از اعدام,دعای پیشگیری از اعدام,دعای تضمینی و مجرب برای رهایی از اعدام

دعایی برای نجات از حکم اعدام و رهایی و خلاصی از اعدام مجرب

این دعای زیبا برای دفع مشکلات، سختی‌ها و شدائد، برآورده شدن حاجات و همچنین آزاد کردن اسرا از زندان‌های ستمگران سفارش ویژه‌ای شده است.

مراسم ام داوود با اقامه نماز ظهر و عصر روزه داران در روز ۱۵ رجب شروع شده و با قرائت ۱۰۰ مرتبه سوره حمد، ۱۰۰ مرتبه سوره توحید، ۱۰ مرتبه آیه الکرسی و همچنین سوره بنی اسرائیل ادامه‌ می‌یابد و در آخر دعای ام داوود که در آن اسامی فرشتگان و پیامبران الهی آمده خوانده می‌شود.

در زمان امام صادق(ع) مادری که فرزندش به نام داوود در زندان حاکمان ستمگر زمان گرفتار شده و قرار بود اعدام شود و به همین خاطر مادرش به نزد امام صادق (ع) آمده و به ایشان متمسک شده و امام صادق (ع) این دعا را به این مادر آموزش داده و فرزندش از زندان نجات پیدا کرد.

برای انجام دعای ام داوود انسان باید به یک جای خلوت و دور از مشغله‌های دنیوی رفته سپس به وی و مناجات با خدای خویش بپردازد و بهتر است که این دعای بسیار مجرب در مکان بی سقف خوانده شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *