خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای گشایش خیر و‌ برکت و مال و رفع فقر و نداری

دعایی برای گشایش خیر و‌ برکت و مال و رفع فقر و نداری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای گشایش خیر و‌ برکت و مال و رفع فقر و نداری پرداخته ایم. برای رونق گرفتن مال و برکت در زندگی و رفع فقر دعای مجرب عنولن شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش خیر و‌ برکت و مال و رفع فقر و نداری,دعای مجرب مخصوص افزایش رزق و روزی و برکت مال و دور کردن فقر مادی و معنوی,دعای افزایش ثروت و پول,دعای برکت در مال و مغازه,دعای قوی مخصوص زیاد شدن ثروت و پول,دستورالعمل قرآنی قوی برای دور کردن فقر مادی,اذکار و ادعیه سریع الاجابه برای رفع فقر و بدبختی

دعایی برای گشایش خیر و‌ برکت و مال و رفع فقر و نداری

برای افزایش رزق و روزی و برکت مال و دور کردن فقر مادی و معنوی ، قبل از طلوع آفتاب هفتاد مرتبه ذکر مجرب افزایش ثروت – دعای فراوانی رزق و مال شریف (یا باسط) را بخواند و سپس ذکر شریف (یا وهاب) را به تعداد چهارده مرتبه قرائت کند. اگر بر این امر مداومت نماید روزی اش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای افزایش رزق و ادای قرض و دین

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین از حضرت علی علیه السلام مروی است که فرمودند :

شکایت کردم به پیغمبر از قرض و دین ، پس فرمود: یا علی ، این دعا را بگو ، پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید . ان شاء اللّه تعالى .

( اللهم اَغنِنى بِحَلالِکَ عن حرامِک و بِفضلِک عَمّن سِواک ) .

دعای افزایش رزق و روزی و عزت

روزانه سه مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. درهای رزق و عزت و دولت برایش باز میشود. این دعا بسیار مجرب و موثر است.

( اللَّهُمَّ إِنَّکَ تـَکَفَّلْتَ بِرِزْقِی وَ رِزْقِ کُلِّ دَابَّهٍ یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یَا أَفْضَلَ مُرْتَجًى اِفْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا )

توجه شود :

بجای کلمات کذا و کذا طلب حاجت و رزق و روزی فراوان نماید.

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه یکصد مرتبه ذکر ( لا اله الا اللّه الملک الحق المبین) را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد.

 دعا جهت زیاد شدن رزق و روزی و ادای دین

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین ، پس از هر نماز ۱۴ مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و سپس از خداوند متعال ، طلب رزق و ثروت فراوان نماید :

اللّهُ لطیفٌ بِعبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاء و هو القَوىُّ العَزیز

دعای مجرب عزت و دولت و رفعت مقام

برای عزت و دولت و رفعت مقام دعای شریف قرآنی ذیل را پس از هر نماز واجب بخواند. بر این عمل تا یکصد روز مداومت ورزد. مجرب است :

(قلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ) آل عمران

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *