خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای گشایش در کارها و رفع غم و غصه از زندگی و غلبه بر دشمن

دعایی برای گشایش در کارها و رفع غم و غصه از زندگی و غلبه بر دشمن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای گشایش در کارها و رفع غم و غصه از زندگی و غلبه بر دشمن پرداخته ایم. برای گشایش در زندگی و گره گشایی از مشکلات و رفع غم و غصه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش در کارها و رفع غم و غصه از زندگی و غلبه بر دشمن،دعای پیروزی بر دشمن و گشایش در کار و رفع غم و ناراحتی مجرب,دعای غلبه بر دشمن,دعای شکست دادن دشمن,دعای مجرب گشایش کار سریع و فوری,ذکر و دعاهای مجرب,دعای رفع غم و غصه و ناراحتی,دعای تضمینی از بین رفتن غصه,دعای قرآنی برطرف شدن غم و غصه,دعای کارگشایی قوی و مجرب

دعایی برای گشایش در کارها و رفع غم و غصه از زندگی و غلبه بر دشمن

مولاى ما حضرت علىّ بن موسى الرضا (ع) هنگامى که مأمون بر آن حضرت غضب‏ کرده و خشمگین بود، این دعا را خواندند، پس آرام گرفت و خشم او فرو نشست:

بِاللَّهِ أَسْتَفْتِحُ، وَبِاللَّهِ أَسْتَنْجِحُ، وَبِمُحَمَّدٍ أَتَوَجَّهُ. أَللَّهُمَّ سَهِّلْ لی حُزُونَهَ أَمْری کُلَّهُ، وَیَسِّرْ لی صُعُوبَتَهُ، إِنَّکَ تَمْحُو ما تَشآءُ وَتُثْبِتُ، وَعِنْدَکَ اُمّ‏ الْکِتابِ.

به نام خدا آغاز مى‏ کنم، و از خداوند توفیق و کامیابى مى  ‏طلبم، و به (حضرت) محمّد صلى الله علیه و آله وسلم روى مى ‏آورم. خداوندا؛ سختی‏ها و ناهمواریهاى تمامى کارم را هموار کن، و دشواریهاى آن را آسان گردان، که تو نابود مى ‏کنى آنچه را بخواهى  و ثابت مى‏ گردانى، و نزد تو اصل کتاب آفرینش و لوح محفوظ است.

و مسنداً از امیرالمؤمنین‏ علیه السلام روایت کرده است که فرمود:

هرگز امرى مرا اندوهناک نساخت و دچار تنگى معاش نشدم و با مبارزى روبرو نگشتم، و این دعا را خوانده باشم؛ مگر اینکه خداوند اندوه و غصّه ‏ام را برطرف‏ کرد و گشایش در کارم داد و پیروزى بر دشمن را نصیب من ساخت.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *