خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای گشایش رزق و روزی و برکت در کسب و‌ کار و تجارت

دعایی برای گشایش رزق و روزی و برکت در کسب و‌ کار و تجارت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای گشایش رزق و روزی و برکت در کسب و‌ کار و تجارت پرداخته ایم. برای افزایش و وسعت رزق و روزی و برکت در زندگی و تجارت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش رزق و روزی و برکت در کسب و‌ کار و تجارت,دعای مجرب برای برکت در مغازه,افزایش روزی در کسب و کار,دعای مغازه,دعای مغازه از امام باقر,دعای مغازه دار,دعای مغازه دار شدن,دعا روزی مغازه,دعا برکت مغازه,دعا فروش مغازه,دعا برای مغازه دار,دعای برکت مغازه,دعای برکت مغازه صوتی,دعای برکت مغازه,دعا برای برکت مغازه

دعایی برای گشایش رزق و روزی و برکت در کسب و‌ کار و تجارت

برخی از اذکار و ختومات مجربه برای وسعت و زیاد شدن رزق و روزی :

۱-  لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۲-  یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۳-  سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح.

مداومت بر این ذکر جهت ادای دین بسیار موثر است . چنانچه امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم رسیدند و از ادای دین خود شکایت کردند. حضرت فرمودند این دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه کوه صبیر (یکی از بلندترین کوهها) باشد دینت ادا می شود . انشاء الله

دعا جهت فراخی روزی مغازه

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان را روزی تنگ شود هفت بار سوره مبارکه مریم را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند ان شاء الله تعالی روزی بر وی فراخ شود.

دعایی خاص جهت برکت مغازه و خانه

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید  آید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم‏
اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُکَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ
(مجمع الدعوات ص ۱۵۵ حاشیه)

دعایی خاص جهت برکت مغازه و خانه

در عده الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَیْکَ‏ عَظِیمٌ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِی الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِی مِنْ مَعْرِفَهِ حَقِّکَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَیَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِکَ‏.
(عده الداعی ص ۲۷۶ و ۲۷۷)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *