خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای گشایش کارها و رفع مشکلات سریع الاجابه

دعایی برای گشایش کارها و رفع مشکلات سریع الاجابه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای گشایش کارها و رفع مشکلات سریع الاجابه پرداخته ایم. برای رفع گرفتاری ها و سختی ها دعای مجرب و سریع عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای گشایش کارها و رفع مشکلات سریع الاجابه,دعای گشایش سریع الاجابه – دعای حل مشکل گرفتاران,دعای گشایش قوی,دعای گشایش مجرب,دعای گشایش تضمینی,دعای گشایش سریع و فوری,بهترین دعای مخصوص حل مشکل گرفتاران,دعای قوی برای رفع مشکل گرفتاران

دعایی برای گشایش کارها و رفع مشکلات سریع الاجابه

ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌ کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌ بست رسیدی این دعا را بخوان:

امام کاظم (علیه السلام) فرمود:

بلا و گرفتارى بر مؤمنى وارد نمى شود مگر آنکه خداوند جلّ و على بر او الهام مى فرستد که به درگاه بارى تعالى دعا نماید؛ و آن بلا سریع بر طرف خواهد شد. و چنانچه از دعا خوددارى نماید، آن بلا و گرفتارى طولانى گردد. پس هر‌گاه فتنه و بلائى بر شما وارد شود، به درگاه خداوند مهربان دعا و زارى نمائید.

«یا مَن إذا تضایقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب الیه الأوهامُ صَلِّ على محمد و آل محمد و افتح لأموریَ المتضایقهِ باباً لم یَذهَب الیه وَهمٌ یا ارحم الراحمین».

در این دعا بر خداوند عرضه می‌داریم:

« ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌ خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌ کند که فکر و وهم بشر هم به آن جا نمی رسید. خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام، تو خودت راهی برایم باز کن که به عقل من نمی رسد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *