خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی بسیار مجرب برای جلب مهر و محبت دیگران

دعایی بسیار مجرب برای جلب مهر و محبت دیگران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی بسیار مجرب برای جلب مهر و محبت دیگران پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و عشق و علاقه دعای مجرب عنوان‌ شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی بسیار مجرب برای جلب مهر و محبت دیگران,دعای محبت قوی خوردنی برای جلب محبت دیگران و افزایش محبت,دعای خوردنی مهر و محبت,دعای جلب محبت فوری خوردنی,دعای زیاد شدن محبت خوردنی,دعای به دست آوردن محبت معشوق,دعای خوردنی برای افزایش محبت,خواندن دعای محبت روی خوردنی و خوراکی,طلسم مهر و محبت خوردنی,طلسم قوی محبت خوردنی

دعایی بسیار مجرب برای جلب مهر و محبت دیگران

دعای محبت با قند :

دعای محبت با قند یکی از راحتترین دعاها در ۱۰ دعای محبت روی خوراکی است. برای این دعا بایستید دعای محبت با قند که در زیر آمده است را یک مرتبه به قندان بخوانید و همراه با چایی به خورد مطلوب خود بدهید.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

دعای محبت روی خوراکی فوری :

یکی دیگر از دعاهای محبت خوراندنی دعای محبت روی خوراکی می باشد که خیلی قوی و سریع اثر می کند

کافی است این دعا را به یکی از میوه های بهشتی بخوانید و آن را به معشوق خود بدهید تا علاقمندی معشوق میسر گردد.

(( اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ. ))

دعای محبت سریع الاجابه روی آب :

برای این دعا بایستی یک لیوان آب برداشته و دعایی که در زیر آمده است با خلوص نیت ۱۰ مرتبه بخوانید تا جلب محبت فرد میسر شود. این دعای محبت بسیار قوی می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعای مهر و محبت جوشاندنی :

دعای محبت زیر را به ظرفی که در آن آب و شکر در حال جوشیدن است بخوانید. سپس با مخلوط آب و شکر جوشیده شده شربت درست کنید و به خورد فرد مورد نظرتان بدهید تا علاقه وی به شما زیاد گردد چرا که این دعای محبت شدید بسیار مفید است.

(( یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر ))

دعای محبت فوری از راه دور :

در مواردی که از فرد مورد نظر دور هستید و خواستار برقراری محبت خیلی سریع می باشید، می توانید از دعای محبت فوری از راه دور استفاده کنید.

اما به این صورت است که بایستی به کنار آبی روان بروید و این دعا را بر سر آب بخوانید و فرد مورد نظر را تصور کنید.

(( عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً واللهُ غَفورٌ رَحیم. ))

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *