خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی بسیار مجرب برای شفا و درمان بیماران و مریضی های سخت

دعایی بسیار مجرب برای شفا و درمان بیماران و مریضی های سخت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی بسیار مجرب برای شفا و درمان بیماران و مریضی های سخت پرداخته ایم. برای بهبودی و درمان و شفای بیماران و مریضی های سخت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی بسیار مجرب برای شفا و درمان بیماران و مریضی های سخت,دعای بسیار مجرب برای شفای بیماران – دعای بهبود حال بیماران,دعای شفای بیماران,دعای مجرب برای شفای بیماران,دعای سریع الاجابه جهت شفای بیماران,دعای قوی تضمینی برای شفای بیماران,بهترین دعا مخصوص شفای بیماران,دعای تضمینی مخصوص بهبود حال بیماران

دعایی بسیار مجرب برای شفا و درمان بیماران و مریضی های سخت

در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول خدا صلى اللّه علیه و آله به خانه حضرت فاطمه سلام اللّه علیه آمد. امام حسن را بیمار یافت و این منظره بر آن حضرت خیلى گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت : یا محمد تعلیم کنم تو را دعایى که با آن فرزندت از ناخوشى خلاص گردد چون بخواند.

اللهم لا اله الا انت العلى العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم لا اله الا انت العلى العظیم ولى الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح (بفلان)

گنج ‌های معنوی

*************************************

ذکری مجرب برای رفع مرض‏

از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند: برای رفع هر مرضی بخوانید:

یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش دردها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر دردهای من شفا عنایت فرما).( مصباح کفعمی ص ۱۵۲)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *