خانه / دعا و ذکر مجرب / دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی

دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی
دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی

دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی,بهترین دعا برای رفع گرسنگی,دعایی سریع الاجابه برای رفع گرسنگی شدید,دعایی قوی و تضمینی برای برطرف شدن گرسنگی و نداری و بی چیزی,دعای تضمینی و معتبر امام سجاد (ع) مخصوص رفع گرسنگی شدید از هر نوع جهت

دعایی بسیار معتبر از امام سجاد (ع) برای رفع هر نوع گرسنگی

حضرت سجاد علیه السلام به فرزندش امام باقر علیه السلام فرموده است:

از رفاقت با احمق بپرهیز، چه او هر چه اراده می کند به نفع تو قدمی بردارد، ولی بر اثر حمق و نافهمی مایه زیان و ضررت می شود.

طاووس نمانی نقل می کند که سالی به حج رفتم. می خواستم سعی صفا و مروه را به جا آورم وقتی به کوه صفا رفتم جوانی را دیدم که لباس های کهنه پوشیده و آثار زهد و تقوی در چهره ی او آشکار بود. وقتی روی کوه صفا آمد و چشمش به کعبه افتاد رو به آسمان کرد و گفت:

أنا عریان کما تری و أنا جائع کما تری. فما تری فیما تری یا من یری و لا یری.

وقتی این عبارات را از آن جوان شنیدم لرزه بر اعضای من افتاد و دیدم از آسمان طبقی فرود آمد که دو برد بر روی آن بود و میوه هایی که مانند آنها را ندیده بودم نیز روی طبق بود.

طبق در نزد آن جوان آمد و آن جوان به من نگاه کرد و گفت: ای طاووس: گفتم: لبیک یا سیدی. تعجبم بیشتر شد از این که او مرا می شناسد. فرمود تو این لباس ها را می خواهی: گفتم: به لباس ها نیازی ندارم اما آنچه در طبق است را می خواهم. آن جوان مقداری از آن میوه ها را به من داد آنها را به یک طرف لباس احرام خود بستم سپس حضرت آن دو برد را برداشت و به عنوان احرام بست و لباس های کهنه خود را صدقه داد و به طرف کوه مروه حرکت کرد در حالی که می گفت:

«رب اغفر و ارحم و تجاوز عما تعلم انک أنت الأعز الاکرم»

و من به دنبال او می رفتم. ازدحام جمعیت بین من و او جدایی انداخت به یکی از صالحان برخورد کردم از او راجع به آن جوان سؤال کردم گفت: وای بر تو ای طاووس او را نمی شناسی؟ او زین العابدین علی بن الحسین علیهم السلام است و من در فراق او بودم و حسرت می خوردم تا این که مجددا خدمت حضرت رسیدم و بسیار از محضر او بهره بردم.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *