خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی تضمینی برای بازگشت معشوق و بدست آوردن دل محبوب

دعایی تضمینی برای بازگشت معشوق و بدست آوردن دل محبوب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی تضمینی برای بازگشت معشوق و بدست آوردن دل محبوب پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و بدست آوردن معشوق دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی تضمینی برای بازگشت معشوق و بدست آوردن دل محبوب,دعا برای بازگشت معشوق فوری,نماز مجرب کن فیکون برای برگرداندن معشوق,نماز قوی و تضمینی بازگشت سریع معشوق,نماز قوی و تضمینی برگشت معشوق,دعا به جهت آوردن معشوق از راه دور

دعایی تضمینی برای بازگشت معشوق و بدست آوردن دل محبوب

در منابع دیگری از جمله این کتاب نوشته شده است که دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق را می توان به شکلی دیگری نیز در نماز اجرا کرد.

شما می توانید نماز کن فیکون برای بازگشت فوری معشوق را در شب جمعه بعد از نماز عشا در جایی خلوت به صورت دو رکعت نماز بخوانید (در برخی منابع زمان خواندن این نماز را بعد از نماز صبح و در وقت طلوع آفتاب روز جمعه ذکر کرده اند)

نماز به این شکل است :

در رکعت اول بعد از سوره حمد، سوره انعام را تا انتهای آیه ۹۳ (وکنتم عن آیاته تستکبرون) بخوانید.
در رکعت دوم بعد از سوره حمد ادامه سوره انعام را از ابتدای آیه ۹۴ (ولقد جئتمونا فرادى) تا آخر سوره بخوانید.
پس از تمام شدن نماز ۱۰۰۰ مرتبه صلوات بفرستید و سپس به سجده بروید و حاجت خود که همان بازگشت سریع معشوق است را از خداوند طلب کنید.

شما با خواندن دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق به صورت نماز می توانید خیلی سریع معشوق خود را بازگردانید.(همچنین نگاه کنید به ۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور)

اما بدانید خواندن دعا به تنهایی کافی نیست و باید مهارت های لازم و را یاد بگیرید و صلاحیت کافی را بدست آورید تا بتوانید ضمن بازگرداندن معشوق خود او را برای همیشه نزد خود نگه دارید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *