خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی تضمینی برای حاجت رواشدن از امام حسین(ع)

دعایی تضمینی برای حاجت رواشدن از امام حسین(ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی تضمینی برای حاجت رواشدن از امام حسین(ع) پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی تضمینی برای حاجت رواشدن از امام حسین(ع) ,دعای حاجت از امام حسین,دعای حاجت روایی فوری,دعای تضمینی برای حاجت,دعای سریع الاجابه اجابت دعا,دعای حاجت روایی تضمینی,دعای مجرب و قوی برای حاجت,دعای امام حسین برای اجابت دعا,دعای امام حسین برای حاجت روایی

دعایی تضمینی برای حاجت رواشدن از امام حسین(ع) 

از حضرت زین‌العابدین (ع) روایت شده که می‌ فرمایند:

پدرم در آن روز که به شهادت رسید (روز عاشورا) مرا به سینه خویش چسبانید و در حالی که از زخم‌هایشان خون، فوران می‌کرد و فرمود:

ای فرزند! از من دعایی را که فاطمه علیها‌السلام آن را به من آموخت فراگیر و او از رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و آن حضرت نیز از جبرییل تعلیم یافته بود تا در حوائج، مهمّات، اندوه و حوادث تلخی که بر او وارد می‌شود و پیش‌آمدهای عظیمی که رخ می‌دهد بخواند.

فرمود بخوان:

بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا

به جای: «و افعل بی کذا و کذا» باید حاجات خود را ذکر نمود.

منبع؛ دعوات، قطب الدین راوندی، ص۵۴

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *