خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی جهت شفا و درمان بیماری ها و امراض سخت قوی و تضمینی

دعایی جهت شفا و درمان بیماری ها و امراض سخت قوی و تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی جهت شفا و درمان بیماری ها و امراض سخت قوی و تضمینی پرداخته ایم. برای درمان و شفا و بهبودی اماض دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی جهت شفا و درمان بیماری ها و امراض سخت قوی و تضمینی,ادعیه قوی و موثر برای شفای بیماری ها و درمان امراض سخت,دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری ناعلاج,دعای درمان بیماریها,دعای درمان بیماری روحی,دعا درمان بیماری

دعایی جهت شفا و درمان بیماری ها و امراض سخت قوی و تضمینی

«« مریض مکرر بگوید : بسم الله الرحمن الرحیم یا هو یا من هو یا من لیس الا هو صل علی محمد و آل محمد

اگر دفع غم و کدورت را خواهد ۴۱ نوبت نام مقدس «شکور» را بخواند و بر آب دمد و بیاشامد غمهای او دفع گردد.

جهت تب و درد سر و جمله بیماریها که از علاج آن عاجز باشند بر سه پاره کاغذ نویسد و بر هر پاره سه بار «یا غفور» بخواند و فرو برد از آن مرض نجات یابد و اگر دل تنگی یا غمزه‌ این عمل کند فرح یابد و سرور دهر شود. و هر که بدین اسم مداومت کند در حال اندوه او به شادی مبدّل گردد.

به جهت رفع مرضی که طولانی شده در دهانه کوزه یا پارچ، چند مرتبه اسم مقدس «یا رقیب» نوشته شده و درون آن آب ریخته و سپس مقداری از آن آب را به مریض بنوشانند.

نوشتن این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» بر ظرف چینی با مشک و زعفران و شستن آن با روغن گل و چکانیدن آن در گوش کر موجب شفاست. عدد کبیر اسم «سمیع الدعاء»، ۱۸۰، وسطش ۱۸ و صغیرش ۹ است. در روز، حداقل ۹ مرتبه این اسم خوانده شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *