خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی جهت هنگام بیرون آمدن از منزل برای دفع بلایا

دعایی جهت هنگام بیرون آمدن از منزل برای دفع بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی جهت هنگام بیرون آمدن از منزل برای دفع بلایا پرداخته ایم. برای دفع بلایا و خطرات هنگام بیرون آمدن از منزل دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی جهت هنگام بیرون آمدن از منزل برای دفع بلایا,دعای بیرون آمدن از خانه,دعای هنگام خروج از خانه,دعای موقع خروج از منزل,دعای امام باقر موقع خروج از خانه

دعایی جهت هنگام بیرون آمدن از منزل برای دفع بلایا

دعای در امان ماندن از بلا موقع خارج شدن از خانه :

امام باقر عليه السلام فرمود :

كسى كه اين دعا را هنگام خروج از منزل بخواند خدا او را مى ‏آمرزد و به او توجه مى‏ كند و مهم او را كفايت كرده و از بدى و شر او را نگهدارى مى‏ كند.

أَعُوذُ بِمَا عاذَتْ بِهِ مَلائِكَةُ اللّهِ وَرِسُولِهِ مِنْ شَرِّ هذَا الْيَوْمِ الْجَديدِ الَّذي إذا غابَتْ شَمْسُهُ لَمْ تَعُدْ، مِنْ شَرِّ نَفْسي وَمِنْ شَرِّ غَيْري وَمِنْ شَرِّ الشَّياطينِ وَمِنْ شَرِّ مَنْ نَصَبَ لِأَوْلِياءِ اللّهِ وَمِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَالإِنْسِ وَمِنْ شَرِّ السَّباعِ وَالْهَوامِ وَمِنْ شَرِّ رُكُوبِ الْمَحارِمِ كُلِّها، أُجيرُ نَفْسي مِنَ اللّهِ مِنْ كُلِّ سُوءٍ

ترجمه دعای فوق :

پناه مى ‏برم به آنچه ملائكه خدا و رسولش به آن پناه بردند از شرّ اين روزى كه چون خورشيد غروب كند برنمى ‏گردد و از شرّ نفس خودم و ديگران و شياطين و دشمنان اولياى الهى و جن و انس و حيوانات وحشى و حشرات و محرّمات الهى ! پناه مى‏ برم به خداوند از تمام بدى‏ ها .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *