خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی جهت گشایش امور و روزی و آسانی زندگی و کارگشایی

دعایی جهت گشایش امور و روزی و آسانی زندگی و کارگشایی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی جهت گشایش امور و روزی و آسانی زندگی و کارگشایی پرداخته ایم. برایگشایس در کارها و زندگی و رز و روزی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی جهت گشایش امور و روزی و آسانی زندگی و کارگشایی,دعای مجرب برای دفع فقر و گشایش رزق و روزی و آسان شدن امورات سخت زندگی,دعای درمان فقر و دفع بدبختی,دعای امام صادق (ع) برای گشایش درهای رزق و روزی,دعایی معتبر و موثر مخصوص وسعت رزق و روزی,دعای برای رسیدن به اجابت,آیه قرآنی برای زیادی رزق

دعایی جهت گشایش امور و روزی و آسانی زندگی و کارگشایی

دعا جهت غنی شدن از حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم)

حضرت خاتم‌الانبیاء (علیه السلام) به اصحاب صفه در وقتی که از تنگدستی خود شکایت کردند این دعا را تعلیم شان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد.

اللّهُمَّ رَبِ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ أغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ

رسیدن به اجابت

امام صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که صد بار لا اله الا الله الملک الحق المبین بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برونفکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است.

امام صادق (علیه‌السلام) فرمود:

هنگامی که انسان کاری را آغاز می‌کند باید تا یک سال آن را ادامه دهد، سپس اگر خواست به کار دیگری بپردازد. دلیل آن درک شب قدر و وصول به تقدیر الهی است .

آیه برای زیادی رزق

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب یا سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. انشاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

درمان فقر و دعای رزق و روزی

هر کس سوره‌ی قارعه را بنویسد و با خود همراه داشته باشد اگر معیشت و زندگی بر او تنگ و سخت باشد زندگی بر او آسان خواهد شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *