خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی در حمد و ستایش خداوند از حضرت داوود (ع) با ترجمه

دعایی در حمد و ستایش خداوند از حضرت داوود (ع) با ترجمه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی در حمد و ستایش خداوند از حضرت داوود (ع) با ترجمه پرداخته ایم. برای حمد و ستایش خداوند دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعایی در حمد و ستایش خداوند از حضرت داوود (ع) با ترجمه,متن دعای حضرت داوود,خواص و فضیلت دعای حضرت داوود,ترجمه و معنی دعای حضرت داوود,دعای حضرت داوود برای حمد خداوند,دعای حضرت داوود برای ستایش خدا

 دعایی در حمد و ستایش خداوند از حضرت داوود (ع) با ترجمه

دعای حضرت داوود (ع) :

در کتاب شریف مهج الدعوات آمده است:

ثواب دعای حضرت داوود (ع) به اندازه‌ ای است که روایت شده است که وقتی حضرت داوود (ع) خدا را بدین گونه حمد می کرد خداوند به وی وحی فرستاد که با خواندن این دعا، فرشتگانی را که موکّل بر تو هستند و اعمالت را می‌نویسند، به زحمت انداختی.

متن دعای حضرت داوود :

«اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ، وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ، وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ، وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلالِکَ، یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَام‏ِ»

ترجمه دعای فوق :

بار الها؛ براستی حمد و سپاس مخصوص توست همان گونه که تو پایدار هستی و حمد و سپاس مخصوص توست و برای توست همان گونه که تو باقی هستی و حمد و سپاس دائمی مخصوص تو همان گونه کرامت برای وجه تو باقی است و بزرگ منش است جلالت تو ای صاحب جلالت و کرامت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *