خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی در شب جمعه برای طلب توبه و مغفرت و حاجت

دعایی در شب جمعه برای طلب توبه و مغفرت و حاجت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی در شب جمعه برای طلب توبه و مغفرت و حاجت پرداخته ایم. برای طلب مغفرت و استغفار و حاجت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی در شب جمعه برای طلب توبه و مغفرت و حاجت,دعا در شب جمعه برای طلب توبه – دعای شب جمعه برای درخواست حاجات,دعای طلب حاجات در شب جمعه,دعای سریع الاجابه طلب توبه,دعای شب جمعه برای طلب توبه,دعای شب جمعه مخصوص توبه کردن,دعا کردن در شب جمعه برای درخواست حاجات

دعایی در شب جمعه برای طلب توبه و مغفرت و حاجت

روایتی از امام باقر(علیه‎السلام) است که فرمودند:«إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى لَیُنَادِی کُلَّ لَیْلَهِ جُمُعَهٍ مِنْ فَوْقِ عَرْشِهِ»؛ خداوند هر شب جمعه از فوق عرشش ندا می‎کند؛ «مِنْ أَوَّلِ اللَّیْلِ إِلَى آخِرِهِ»؛ از اوّل شب تا آخر شب! «أَ لَا عَبْدٌ مُؤْمِنٌ یَدْعُونِی لِدِینِهِ أَوْ دُنْیَاهُ قَبْلَ طُلُوعِ الْفَجْرِ فَأُجِیبَه»؛ آیا بنده مؤمنی هست که تا قبل از طلوع فجر من را صدا بزند، دعا کند و حاجات معنوی و مادّی‎اش را از من درخواست کند، تا من جواب او را بدهم؟! «أَ لَا عَبْدٌ مُؤْمِنٌ یَتُوبُ إِلَیَّ مِنْ ذُنُوبِهِ قَبْلَ طُلُوعِ الْفَجْرِ فَأَتُوبَ عَلَیْه»؛ آیا بنده مؤمنی هست که رو به سوی من بیاورد، توبه کند، تا من توبه‎اش را بپذیرم؟! «فَمَا یَزَالُ یُنَادِی بِهَذَا إِلَى أَنْ یَطْلُعَ الْفَجْرُ»

خدا همین‎طور تا طلوع فجر شب جمعه ماه مبارک رمضان ندا می‎کند!

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *