خانه / بخت گشایی / دعایی سریع الاجابه برای ازدواج آسان و بخت گشایی جوانان

دعایی سریع الاجابه برای ازدواج آسان و بخت گشایی جوانان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای ازدواج آسان و بخت گشایی جوانان پرداخته ایم. برای گشایش بخت و آسانی ازدواج و رفع مشکلات دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای ازدواج آسان و بخت گشایی جوانان,دعای سریع الاجابه جهت ازدواج آسان – دعای قوی مخصوص ازدواج فوری,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای قوی مخصوص ازدواج فوری,آیات قرآنی مخصوص ازدواج,ذکر و دعای سریع الاجابه مخصوص ازدواج تضمینی,طلسم ازدواج قوی و بسیار معتبر,طلسم ازدواج

دعایی سریع الاجابه برای ازدواج آسان و بخت گشایی جوانان

حضرت امام جواد علیه السلام فرمودند:

« مَنْ خَطَبَ إلَیْکُمْ فَرَضیتُمْ دینَهُ وَ أمانَتَهُ فَزَوِّجُوهُ، “إلاّ تَفْعَلُوهُ تَکْنُ فِتْنَهٌ فِى الاْرْضِ وَ فَسادٌ کَبیر”»

هرگاه کسى از دختر شما خواستگارى کرد و دیندارى و امانتدارى او را پسندیدید، به او همسر دهید که “اگر چنین نکنید فتنه و فساد بزرگى در روى زمین پدید آید”.

کافی، ج۵، ص۳۴۷

**************************************************

دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى، به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده ‏اید و از او هدایت جسته ‏اید. لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن براى دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده‏ اند. کافى است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهى آورید و دعا کنید. توجه شما را به روایت زیر جلب مى‏کنیم:

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *