خانه / دعا / دعایی سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجات و خواسته

دعایی سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجات و خواسته

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجات و خواسته پرداخته ایم. برای رواشدن حاجات و رسیدن به خواسته ها دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجات و خواسته,دعای سریع الاجابه حاجت گرفتن فوری و تضمینی,دعای مجرب حاجت روایی,دعای تضمینی حاجت گرفتن,دعای قوی و فوری برای حاجت,دعای معتبر و مطمئن برای حاجت,دعای قرآنی برای حاجت,دعای حضرت علی برای طلب حاجت,دعای رسیدن به خواسته ها

دعایی سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجات و خواسته

اگر خواسته ای در زندگی دارید که میخواهید در کوتاه ترین زمان اجابت شود میتوانید این دعا رو نوشته و همراه خود کنید.

این دعا به حضرت علی (ع) نسبت داده شده است و باید با داشتن اذن استاد و در زمان سعد طالعتون محاسبه و نوشته شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

آن نامی که خود را با آن نام گذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش. و از تو درخواست می کنم به خودت و به فرستادگانت میفرستم به حاجت اینکه..

(خواستتون رو در ادامه بنویسید)

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *