خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی سریع الاجابه برای جلب عشق و محبت و علاقه و مهر

دعایی سریع الاجابه برای جلب عشق و محبت و علاقه و مهر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای جلب عشق و محبت و علاقه و مهر پرداخته ایم. برای جلب و ایجاد و برقراری عشق و محبت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای جلب عشق و محبت و علاقه و مهر,دعای سریع الاجابه برای محبت و جلب عشق فوری از راه دور,دعای قوی برای جلب محبت,دعای تضمینی مخصوص جلب عشق,طلسم برای جلب عشق,طلسم مجرب برای جلب محبت,بهترین دعای مهر و محبت,دعای سریع الاجابه مخصوص افزایش مهر و محبت,دعای موثر و قوی قرآنی برای جلب فوری عشق

دعایی سریع الاجابه برای جلب عشق و محبت و علاقه و مهر

این دعایی است که در محبت و جلب عشق بسیار قوی هست و حتی پای تلفن هم جواب می دهد!!! سوره انشراح رو به شکل زیر می نویسین و به بازوی راستتون می بندیند اسم مادر لازمه و اعراب گذاری هم نمی خواهد. اگر اسم مادرش رو هم نمی دانید حوا بنویسید.

بسم الله الرحمن الرحیم
الم نشرح لک صدرک یا مجید و وضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب (اسم طرف و اسم ماردش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا مسیر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی.

هر کس با خود دارد از جمیع طلسمات و جادو در امان باشد و اگر کسی را طلسم و جادو کرده باشند بنویسد با زعفران و گلاب در آب حل کرده و بخورد و بر سر ریزد و یکی نوشته در نزد خود نگه دارد جادو بر طرف شود. گشایش بخت و گشایش کار نیز مفید است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *